Licitatie Publica - Achizitie gaze medicale - 2 loturi : Lot nr. 1 oxigen medicinal la tub si Lot nr. 2 protoxid de azot la tub
Anunt de participare numarul 116241/03.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: IOAN TIBERIU TOFOLEAN, Tel. 0241/616784, In atentia: Referent Superior Militaru Lavinia, Email: [email protected], Fax: 0241/616784, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Serviciul Achizitii
Adresa postala: B-dul tomis nr 145, Localitatea: constanta, Cod postal: 900591, Romania, Tel. 0241.503.255, In atentia: Ref Superior Militaru Lavinia, Email: [email protected], Fax: 0241.660.473
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Serviciul Achizitii
Adresa postala: B-dul tomis nr 145, Localitatea: constanta, Cod postal: 900591, Romania, Tel. 0241.503.255, In atentia: Ref Superior Militaru Lavinia, Email: [email protected], Fax: 0241.660.473
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Serviciul Achizitii
Adresa postala: B-dul tomis nr 145, Localitatea: constanta, Cod postal: 900591, Romania, Tel. 0241.503.255, In atentia: Ref Superior Militaru Lavinia, Email: [email protected], Fax: 0241.660.473
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie gaze medicale - 2 loturi : Lot nr. 1 oxigen medicinal la tub si Lot nr. 2protoxid de azot la tub
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-dul Tomis nr 145, Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie gaze medicale - 2 loturi : Lot nr.1 oxigen medicinal la tub si Lot nr. 2 protoxid de azot la tub
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24111500-0 - Gaze medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 686, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.05.2011 pana la 30.12.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ? 1% din valoarea evaluataaachizitiei pe fiecare lot in parte si sunt prevazute la anexa B.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondurile alocate de CJAS Constanta pentru anul 2011
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl eligibilitate art. 180 - origin, decl privind neincadrarea in situatiile prev de art. 181 - origin., certificat fiscal elkiberat de AFP - origin sau copie leg, certificat fiscaleliberat de Primarie - orig. sau copie leg., certificat ORC - copie xerox certificate, CUI + anexa - copie legalizata sau xerox certificate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de info generale - original, bilantul contabil la 31.12.2008 - xerocopie certificate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contractelor defurnizare in ultimii 3 ani- orig., lista privind subcontractantii - orig., recomandari - cel putin una in copie, declaratie privind personalul - orig., declaratie referitoare la echipamente, dotari-orig., autorizarea pentru livrarea produselor de la producator, certificat ISO 9001:20000, aviz de punere pe piata a produsului, certificat de buna practica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1 runda de 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2011 11:00
Locul: sala de consiliu de langa registratura unitatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice operator economic ce a depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Nationalde solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str stavropoleos, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030094, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax: 021.310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel
Adresa postala: str krikor zambaccian nr. 1, Localitatea: constanta, Cod postal: 900746, Romania, Tel. 0241.616.003, Fax: 0241.616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator, solutionarea contestatiei poate fi atacata in termen de 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: b-dul tomis nr 145, Localitatea: constanta, Cod postal: 900591, Romania, Tel. 0241.503.255, Fax: 0241.660.473
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2011 09:59