Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE GAZE MEDICALE (PROTOXID DE AZOT SI OXIGEN)


Anunt de participare numarul 93819/04.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: IOAN TIBERIU TOFOLEAN, Tel.0241/616784, Email: [email protected], Fax: 0241/616784, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Serviciul Achizitii
Adresa postala: B-dul Tomis nr. 145, Localitatea: constanta, Cod postal: 503994, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: Referent Superior Militaru Lavinia, Fax: 0241.619.260
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Serviciul Achizitii
Adresa postala: B-dul Tomis nr. 145, Localitatea: constanta, Cod postal: 503994, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: Referent Superior Militaru Lavinia, Fax: 0241.619.260
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Serviciul Achizitii
Adresa postala: B-dul Tomis nr. 145, Localitatea: constanta, Cod postal: 503994, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: Referent Superior Militaru Lavinia, Fax: 0241.619.260
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE GAZE MEDICALE (PROTOXID DE AZOT SI OXIGEN)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-dul Tomis nr. 145, Constanta, sediul spitalului
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHZITIA DE GAZE MEDICALE :2 LOTURI : LOT NR. 1 "Oxigen medicinal la tub" si LOT NR. 2"Protoxid de azot la tub"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24111500-0 - Gaze medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile pe loturi sunt prevazute in docuemntatia de atribuire - sectiunea caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 493, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare reprezinta 1% din valoarea fara TVA in Lei a fiecarui LOT - anexa B
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondurile alocate de Casa de Santate a Judetului Constanta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl eligibilitate art. 180 (din OUG nr. 34/2006)- origin, decl privind neincadrarea in situatiile prev de art. 181 (din OUG nr. 34/2006)- origin., certificat fiscal eliberat de AFP - origin sau copie leg, certificat fiscaleliberat de Primarie - orig. sau copie leg., certificat ORC - copie xerox certificate, CUI + anexa - copie legalizata sau xerox certificate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de info generale - original, bilantul contabil la 31.12.2008 - xerocopie certificate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contractelor defurnizare in ultimii 3 ani- orig., lista privind subcontractantii - orig., recomandari - cel putin una in copie, declaratie privind personalul - orig., declaratie referitoare la echipamente, dotari-orig.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.03.2010 11:00
Locul: Sala de consiliu de langa Registratura unitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice operator economic ce a depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliu Natrional de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030094, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Krikor Zambaccian nr. 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900746, Romania, Tel.0241.616.003, Fax: 0241.616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator, solutionarea contestatiei poate fi atacata in termen de 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al spitalului
Adresa postala: B-dul Tomis nr. 145, Localitatea: Cnstanta, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.427, Fax: 0241.619.260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2010 08:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer