Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie gaze medicinale


Anunt de participare numarul 145440/02.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Dr. I. Cantacuzino
Adresa postala: Str.Ion Movila nr.5-7 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 73206, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Uleia, Tel. +40 122107100, Email: [email protected], Fax: +40 122106435, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie gaze medicinale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul spitalului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 860, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial sau semestrial in functie de perioada pt care se aloca bugetul. Valoarea celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuit pe durata acordului cadru: 138776 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie oxigen medicinal lichid, servicii de intretinere si verificare periodica a echipamentelor si asigurarea prelungirii autorizatiei periodice, taxa suplimentara transport aoto, protoxid de azot, chirie butelii de azot medicinal.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24111500-0 - Gaze medicale (Rev.2)
75122000-7-Servicii administrative in domeniul sanatatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea minima a acordului cadru 17914, 60 lei , valoarea maxima 860600lei; valoarea minima a celui mai mic contract subsecvent 1 luna 17424lei.
Valoarea estimata fara TVA: 860, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valablitate a garantiei de participare tb sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare 1% din valaorea maxima estimata fara TVA 8606 lei si se constituie conf. art 86 alin 1) din HGR nr. 925 /2006. Echivalentul leu/euro se face prin raportarea la cursul BNR din ziua publicarii anuntului de participare. Garantia de buna executie reprezinta 5% din pretul contractului subsecvent, fara TVA. Se constituie in cof. cu art. 89 alin (2) din HGR 925/2006 astfel: printr-un instrument de garantie emis de o societatea bancara sau o societate de asigurari , prin depunere la caserie a unor sume in numerar sau prin retineri succesive din sumele datorate pt. facturi partiale, conform prevederilor HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea.
-declaratie cu privire la neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
-declaratie privind calitatea de perticipant la procedura.
-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
-certificat emis de Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
-certificat emis de catre directie de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
-declaratie pe proprie raspundere privind neincadrearea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele care aproba/semneaza documente in legatura cu procedura de atribuire sunt: manager conf. dr. Iulian Brezean, director financiar contabil ec. Buzasu Valentina, sef serv administrativ ref. spec. Gina Parvu, sef birou achizitii ec. Musat Carmen. -certificat constataor eliberat de ORC, care atesta domeniul de activitate. original/copie legalizata/ copie lizibila vizata "conform cu originalul".
-autorizatie de fabricatie pt produsele medicamentoase, pentru oxigen medicinal lichefiat si oxigen medicinal comprimat, eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului in xerocopie certificata pentru conformitate cu mentiunea ? conform cu originalul? ? conform Legii 95/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
-Autorizatie de punere pe piata, pentru oxigen medicinal lichefiat si oxigen medicinal comprimat - eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului in xerocopie certificata pentru conformitate cu mentiunea ? conform cu originalul? ? conform Legii 95/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale cu privire la cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular : Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
Experienta similara.
Declaratie pe proprie raspundere ca furnizorul poate pune la dispozitia aotoritatii contractante un echipamente de stocare ? 5000mc- , pe care sa il inchirieze spitalului; sa faca dovada detinerii tuturor autorizatiilor de functionare aferente, precum si asigurarea interconectrii instalatiei la reteaua de conducte a spitalului.
Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere ca furnizorul este direct raspunzator de respectarea normelor de protectie a mediului.
Certificare ISO9001 pentru productia si comercializarea gazelor industriale si medicinale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta lista contractelor de furnizare gaze medicale sigaze tehnice in ultimii 3 ani (minim un contract cu obiect similar prezenteiachizitii), continand valori, perioade de prestare, beneficiari.formular 12F.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unorcertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catreclientul privat beneficiar.Se va completa formularul de experienta similara. formular 'experienta similara"Declaratie pe proprie raspundere ca furnizorul este direct raspunzator de respectarea normelor de protectie a mediului.Certificat ISO9001 pentru productia si comercializarea gazelor industriale si medicinale, in xerocopie certificata pentru conformitate cu mentiunea ? conform cu originalul? sau copie legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2013 10:00
Locul: biroul achizitii publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
un imputernicit al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contrcatante, considerat ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul cl dr. I. Cantacuzino
Adresa postala: str. Ion Movila nr. 5-7 sector 2, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 73206, Romania, Tel. +40 122107100, Email: [email protected], Fax: +40 122106435
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2013 09:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer