Licitatie Publica - Achizitie hartie, carton, role fax
Anunt de participare numarul 76727/05.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0213186684, Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie hartie, carton, role fax
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DRDP Bucuresti, SDN Bucuresti Nord, SDN Bucuresti Sud, SDN Alexandria, SDN Buzau, SDN Ploiesti, SDN Pitesti,
SDN TargovisteSCI Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie hartie, carton, role fax
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30197640-4 - Hartie autocopianta sau alte tipuri de hartie copianta (Rev.2)
30197600-2-Hartie si carton tratate (Rev.2)
30197620-8-Hartie pentru scris (Rev.2)
30197642-8-Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie hartie, carton, role fax
Valoarea estimata fara TVA: 194, 761RON
II.2.2) Optiuni
Da
-posibilitatea prelungirii contractului, conform art.6, alin.3, din HG 925/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.07.2009 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 3.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
transferuri primite de la bugetul de stat pentru intretinerea infrastructurii rutiere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere in conditiile impuse de prevederile art.44 si 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru persoanele juridice romane certificateconstatatoareprivindindeplinireaobligatiilorexigibilede plataa impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarilesocialedestat la data de 31.03.2009.
Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitati in conformitate cu cerintele solicitate de Autoritatea Contractanta. Se va tine cont de sistemul de plati international.
Ofertantii, care prin certificatele depuse nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta in prezenta documentatie, vor fi exclusi din procedura de achizitie.
-CertificatemisdeOficiulRegistruluiComertuluide pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala emis cu cel mult 30 zile inaintea datei de depunere, original sau copie legalizata.
-Certificat de inregistrare fiscala (C.I.F.), copie legalizata.
Documenteedificatoarecaresa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, inconformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine vor fi prezentate in original, insotite de traduceri autorizate in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul 2006 si 2007, vizat si inregistrat la organele competente, inclusiv toate anexele acestuia-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima este de: 389.521 lei (93.109 euro)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale-Experienta similara
- Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Fisa/fise de informatii privind experienta similara insotita de recomandarea beneficiarului in original sau copie legalizata- Operatorii economici vor face dovada indeplinirii, in ultimii 3 ani, a unui contract ce a avut ca obiect furnizarea de produse similare, in acest caz se va prezenta o copie dupa contractul care a avut ca obiect furnizarea de produse similare, inclusiv actele aditionale incheiate la contractul respectiv.
Recomandari din partea altor beneficiari/clienti.Certificarea sistemului calitatii-
Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sau inceperea procesului de certificare a sistemului de management a calitatii, respectiv ISO 9001/2000.
Atestat producator saupentru comercianti autorizatie delivrareproduse -
Resurse tehnice minime proprii sau inchiriate necesare pentru realizarea contractului, in concordanta cu caietul de sarcini-Resurse umane.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea contractului de experienta similara de minim 58.428 lei (13.966 euro).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2009 09:30
Locul: DRDP Bucuresti, B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, Sect. 6 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilorpoate participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza unei imputerniciri
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine prin accesare directa a fisierului electronic disponibil in SEAP la adresa de internet www.e-licitatie.ro / Durata contractului de achizitie publica: - de la data semnarii contractului pana la data de 31.12.2009, cu posibilitatea prelungirii acestuia, conform art.6, alin.3, din HG 925/2006 pana la data de 30.04.2010. Valoarea estimata a contractului pana la 31.12.2009 este 130.673 lei fara TVA - valoarea estimata a contractului inclusiv suplimentarea in cazul prelungirii contractului este 194.761 lei ( fara TVA), conditionat de existenta resurselor financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030184, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.272 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel.0213186684, Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2009 10:17