Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie hartie de copiator si imprimanta format A4, hartie de copiator si imprimanta format A3 si hartie offset


Anunt de participare numarul 122263/28.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala:  BULEVARDUL UNIRII NR. 37, BUCURESTI, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030823, Romania, Punct(e) de contact:  GHEORGHITA DUB, Tel. 0213187726, Email:  [email protected], Fax:  0213187719, Adresa internet (URL):  www.tmb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: ACTIVITATI DE JUSTITIE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie hartie de copiator si imprimanta format A4, hartie de copiator si imprimanta format A3 si hartie offset
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Tribunalul Bucuresti - Bdul Unirii, nr. 37, sector 3
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 655, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lunar, trimestrial si anual, dupa caz, functie de finantarea si necesitatile autoritatii contractante
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de hartie de copiator si imprimanta format A4, hartie de copiator si imprimanta format A3 si hartie offset necesare Tribunalului Buucresti si instantelor arondate acestuia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile care fac obiectul acordului cadru sunt prevazute in Documentatia de atribuire, sectiunea II - Caiet de sarcini, punctul 2
Valoarea estimata fara TVA: 655, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare reprezinta 0, 5% din valoarea estimata a acordului cadru, respectiv suma de 13.500 lei si se constituie prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006;
- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de autoritatile abilitate;
- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale ? eliberat de autoritatea locala competenta;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Autorizatia de functionare, pentru persoanele fizice, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa pentru indeplinirea contractului;
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale si cifra de afaceri;
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 300.000 euro;
- Bilantul contabil pe ultimii trei ani financiari (2010, 2009, 2008), insotit de anexe;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii privind experienta similara, desfasurata in ultimii trei ani. Sevor cumula valorile pentru maxim trei contracte a caror suma nu trebuie sa fie mai mica de 250.000 euro fara TVA;
- Operatorii economici vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea: sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent; sistemului de management de mediu, respectiv ISO 14001 sau echivalent.- Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprinzand subcontractantii;
- Lista asociatilor si Acordul sau conventia preliminara de asociere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul rundelor de licitare: 1;Durata rundei de licitare: 1 ziLicitatia electronica se va incheia dupa terminarea primei runde de licitare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3004/C/18.05.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2011 13:00
Locul: Tribunalul Bucuresti, Bdul. Unirii nr.37, sector 3, Bucuresti ? Camera 327, etaj 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor.Alte persoane invitate sa participe la deschidere, cu aprobarea autoritatii contractante si a Comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia este accesibila in SEAP, in format electronic, la adresa de internet www.e-licitatie.ro si pe site-ul Tribunalului Bucuresti, la adresa de internet www.tmb.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 4021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  4021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul independentei nr. 5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180, Email:  [email protected], Fax:  0213191674, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala:  BDUL. UNIRII, NR. 37, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030823, Romania, Tel. 0213187700, Email:  [email protected], Fax:  0213187731, Adresa internet (URL):  www.tmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2011 16:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer