Licitatie Publica - Achizitie hartie format A4 pentru copiator si imprimante laser si inkjet pentru ONRC si ORCT
Anunt de participare numarul 69342/24.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie hartie format A4 pentru copiator si imprimante laser si inkjet pentru ONRC si ORCT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediile ONRC, ORCT IF si ORCTB din Bucuresti si sediile ORCT din resedinta de judet
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia hartie format A4 pentru copiator si imprimante laser si inkjet pentru oficiile registrului comertului de pe langa tribunale si pentru ONRC.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie hartie format A4 pentru copiator si imprimante laser si inkjet, cod CPV 30197643-5 pentru oficiile registrului comertului de pe langa tribunale si pentru ONRC. Cantitatea totala: 16535 topuri a 500 file
Valoarea estimata fara TVA: 165, 350RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este de 817 lei, cu o perioada de valabilitate de 60 de zile de la data deschiderii ofertelor. garantia de buna executie va fi 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in raza caruia isi are stabilit sediul social.certificat de atestare fiscala in termen de valabilitate, in original sau in copie legalizata si o copie, pentru persoane juridice privind plata sumelor datorate bugetului de stat si bugetelor sociale, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate care au calitatea de creditor bugetar;certificat, in original sau in copie legalizata si o copie, privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de organul administratiei publice locale competente la o data ulterioara ultimei scadente de plata, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara. Obligatii contractuale in desfasurare. Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor contractuale. 3 recomandari. Certificat ISO 9001 sau echivalent, pentru ofertant (participant la licitatie), in termen de valabilitate. Pentru producator se solicita Certificatul ISO in copie. Se mentioneaza ca nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificare. Certficat Larex sau echivalent pentru produsul ofertat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.12.2008 12:00
Locul: sediul ONRC, etaj 6, Directia Economica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoane imputernicite ale ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.50.83, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii nr 74, bl J3B, tronson II+III, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel.021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2008 16:42