Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie hartie pentru fotocopiatoare si xerografica A4 si A3, plicuri, dosare, mape si bibliorafturi


Anunt de participare numarul 137374/12.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: Str.V.A.Urechia, nr.24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Punct(e) de contact: Pahoni Florin, Tel. +40 233211696, Email: [email protected], Fax: +40 233212736, Adresa internet (URL): www.silvant.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: Str.V.A.Urechia, nr.24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Punct(e) de contact: Pahoni Florin, Tel. +40 233211696, Email: [email protected], Fax: +40 233212736, Adresa internet (URL): www.silvant.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Ofertele se depun in SEAP - www.e-licitatie.ro. Cererile de participare se transmit la Directia Silvica Neamt avand datele de identificare de mai jos.
Adresa postala: Str.V.A.Urechia, nr.24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Punct(e) de contact: Pahoni Florin, Tel. +40 233211696, Email: [email protected], Fax: +40 233212736, Adresa internet (URL): www.silvant.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie hartie pentru fotocopiatoare si xerografica A4 si A3, plicuri, dosare, mape si bibliorafturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia centrala a directiei silvice, str.Nordului, nr.4, Piatra Neamt.
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 48, 072 si 184, 035RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesitatile directiei silvice si subunitatile acesteia. Valoarea minima a unui contract subsecvent va fi de 500 lei, iar maxima de 10000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie hartie pentru fotocopiatoare si xerografica A4 si A3, plicuri, dosare, mape si bibliorafturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
22852000-7-Dosare (Rev.2)
30197210-1-Bibliorafturi (Rev.2)
30199230-1-Plicuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I: Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica A 4 si A3
cantitatea: minima ? 4.000 topuri hartie A4;
maxima ? 10.000 topuri hartie A4;
minima ? 10 topuri hartie A3;
maxima ? 100 topuri A3.
Lotul II: Plicuri, dosare, mape, bibliorafturi
a. Plicuri
Plic format C4Cantitatea: minima ? 300 buc;
maxima ? 6.000 buc;
Plic format C5
Cantitatea: minima ? 300 buc;
maxima ? 3.000 buc;
Plic format C6
Cantitatea: minima ? 150 buc;
maxima ? 2.000 buc;
Plic format DL
Cantitatea: minima ? 100 buc;
maxima ? 1.000 buc;
Plic format B4
Cantitatea: minima ? 500 buc;
maxima ? 6.000 buc;
Plic CD-uri
Cantitatea: minima ? 300 buc;
maxima ? 1.500 buc;
Plic 130 x 190 mm
Cantitatea: minima ? 100 buc;
maxima ? 1.000 buc;
b.Dosare, mape
Dosar plic carton
Cantitatea: minima ? 100 buc;
maxima ? 1.000 buc;
Dosar carton cu sina si perforatii
Cantitatea: minima ? 1.000 buc;
maxima ? 5.000 buc;
Dosar incopciat 1/2
Cantitatea: minima ? 2.000 buc;
maxima ? 25.000 buc;
Dosar incopciat 1/1
Cantitatea: minima ? 5.000 buc;
maxima ? 30.000 buc;
Dosar din plastic cu sina si perforatii
Cantitatea: minima ? 5.000 buc;
maxima ? 50.000 buc;
Mapa cu elastic din plastic
Cantitatea: minima ? 50 buc;
maxima ? 500 buc;
c. Bibliorafturi
Bibliorafturi marmorate de carton cu cotor de 7, 5 cm
Cantitatea: minima ? 200 buc;
maxima ? 1.500 buc;
Bibliorafturi plastifiate cu cotor de 7, 5 cmCantitatea: minima ? 200 buc;
maxima ? 2.500 buc;
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent:
Lotul I: Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica
Cantitatea: minima: 40 topuri A4minima: 6 topuri A3maxima: 880 topuri A4maxima: 82 topuri A3Lotul II
a. Plicuri
plic format C4: minima ? 50 bucplic format C5: minima ? 50 bucplic format C6: minima ? 50 bucplic format DL: minima ? 50 bucplic format B4: minima ? 50 bucplic 130 x 190 mm: minima ? 50 bucplic cd: minima ? 100 bucplic format C4: maxima ? 1000 bucplic format C5: maxima ? 1000 bucplic format C6: maxima ? 1000 bucplic format DL: maxima ? 1000 bucplic format B4: maxima ? 1000 bucplic 130 x 190 mm: maxima ? 1000 bucplic cd: maxima ? 1000 bucb. Dosare, mape
dosar plic carton: minima ? 20 bucdosar carton cu sina si gauri: minima ? 20 bucdosar incopciat 1/2: minima ? 25 bucdosar incopciat 1/1: minima ? 20 bucdosar din plastic cu sina si perforatii : minima ? 20 bucmapa cu elastic din plastic: minima ? 10 bucdosar plic carton: maxima ? 800 bucdosar carton cu sina si gauri: maxima ? 800 bucdosar incopciat 1/2: maxima ? 1000 bucdosar incopciat 1/1: maxima ? 1000 bucdosar din plastic cu sina si perforatii : maxima ? 1000 bucmapa cu elastic din plastic: maxima ? 238 bucc. Bibliorafturi
biblioraft marmorat cu cotor de 7, 5 cm: minima ? 50 bucbiblioraft plastifiat cu cotor de 7, 5 cm: minima ? 10 bucbiblioraft marmorat cu cotor de 7, 5 cm: maxima ? 400 bucbiblioraft plastifiat cu cotor de 7, 5 cm: maxima ? 400 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 48, 072 si 184, 035RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ( in acest caz pentru fiecare lot ) este stabilit conform prevederilor art.43^1, alin.2, lit.a din OUG nr.34 / 2006 si este de: Lotul nr.I: 1.940 lei; Lotul nr.II: 1.740 lei. In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de : - Lotul I: 970 lei (conf.art.278^1, alin.1, lit.a din OUG nr.34 / 2006 ); - Lotul II: 870 lei (conf.art.278^1, alin.1, lit.a din OUG nr.34 / 2006 ). Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: A) Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se depune atat in original la sediul Directiei Silvice Neamt, cat si in SEAP (copia acesteia) pana la data si ora de cand autoritatea contractanta are acces la documente, conf.art.86 din HG 925 / 2006. Se va completa formularul nr.11 sau nr.12, functie de cum prevede daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. B) Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data si ora de cand autoritatea contractanta are acces la documente, conf.art.86 din HG 925 / 2006.C) Plata in numerar la casieria directiei silvice pana la data si ora de cand autoritatea contractanta are acces la documente, conf.art.86 din HG 925 / 2006. Dovada constituirii garantiei de participare se depune in SEAP.In situatia in care I.M.M.-urile beneficiaza de prevederile Legii nr.346 / 2004 ofertantii au obligatia de a depune in SEAP dovada ca sunt I.M.M.(formularul nr.1) Cont: RO 47 BRDE 280 SV 02378682800 ? BRD Piatra Neamt.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie ale directiei silvice.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formulare: Declaratie privind eligibilitatea(se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati; terti sustinatori daca este cazul);Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34 / 2006 - se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing.Maftei Simion ? director; ec.Matrescu Radu ? director economic; ing.Gorghiu Mircia ? director tehnic; Ing.Isciuc Dana ? responsabil achizitii publice; ing.Pahoni Florin ? responsabil achizitii publice; jr.Romaniuc Camelia? comp.juridic;jr.Chindea Iulian ? comp.juridic; ec.Pana Doina ? birou financiar contabil.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181(se va prezenta de ofertanti si daca este cazul de ofertanti asociati; terti sustinatori.Tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181, lit.a, c^1 si d din OUG nr.34 / 2006);Prezentare: Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria locala.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in unadin situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34 / 2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata ( amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu maximum 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa faptul ca obiectul de activitate principal sau secundar contine obiectul procedurii. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original / copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Persoane juridice/fizice straine - Respectarea prevederilor art.182 din OUG nr. 34 / 2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani produse ce fac obiectul prezentei proceduri.Livrarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Se va prezentaformularul: ?Declaratie privind principalele produse similare furnizate in ultimii 3 ani?.
Pana la data limita de depunere a ofertelor ofertantii au obligatia de a depune la sediul autoritatii contractante, str.V.A.Urechia, nr.24, Piatra Neamt, mostre, pentru produsele solicitate pe fiecare lot. Mostrele din fiecare produs vor fi etichetate corespunzator.
Informatii privind subcontractarea. Completarea formularului Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Ofertantul are obligatia de a preciza partea / partile din contract care urmeaza sa le subcontracteze, procentul de subcontractare si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Domeniul de activitate al subcontractantului trebuie sa corespunda cu obiectul procedurii.
Informatii privind asocierea.Completarea formularului ?Acord de asociere?. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere (formular nr.2), semnata si stampilata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt ele solicitate. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie, inclusiv valori (cf.art.11, alin.4 din HG 925 / 2006). Eventualele obiectiuni la modelul de contract, respectiv modificari ale clauzelor contractuale sau adaugarea unor clauze noi, vor fi formulate in scris cu justificari si vor fi inaintate impreuna cu documentele de calificare. Daca ofertantul propune clauze contractuale noi sau modifica clauzele din proiectul de contract, iar acestea sunt dezavantajoase pentru directia silvica, aceasta isi rezerva dreptul de a le respinge si are obligatia de a informa ofertantul cu privire la aceasta situatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de contestatar despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: Str.V.A.Urechia, nr.24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. +40 233211696, Email: [email protected], Fax: +40 233212736, Adresa internet (URL): www.silvant.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2012 09:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer