Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie hartie si produse de papetarie, Materiale pentru PSI, medicina muncii, Achizitie rechizite, Achizitie tonere Canon + HP, Achizitie tonere Toshiba, XEROX si alte marci, Achizitie materiale electrice, Achizitie materiale igienico-sanitare, Materia


Anunt de intentie numarul 2905/20.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Adresa postala: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Corbeanu, Tel.021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, Email: [email protected], Fax: 021/319.19.66, Adresa internet (URL): www.ase.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Achizitie hartie si produse de papetarie
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : ASE Bucuresti, Piata Romana, nr. 6
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 403, 361.34RON
Achizitie hartie Xerox A4, A3, plicuri, dosare, bibliorafturi, etichete autocolante
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
21125400-9 - Hartie pentru tiparit (Rev.1)
21232300-1-Plicuri (Rev.1)
22852000-7-Dosare (Rev.1)
30192800-9-Etichete autocolante (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 20.02.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Nu urmeaza sa fie incheiate acorduri-cadru.Contractele nu intra sub incidenta Acordului OMC.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Materiale pentru PSI, medicina muncii
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : ASE Bucuresti, Piata Romana, nr. 6
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 411, 764.71RON
Achizitii materiale pentru PSI, medicina muncii
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
28527710-2 - Capace pentru hidranti de incendiu (Rev.1)
28582000-5-Dispozitive de protectie impotriva incendiilor (Rev.1)
28582100-6-Furtunuri de incendiu (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 25.02.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Nu urmeaza sa fie incheiate acorduri-cadru.Contractele nu intra sub incidenta Acordului OMC.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Achizitie rechizite
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : ASE Bucuresti, Piata Romana, nr. 6
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 196, 638.66RON
achizitie CD, DVD, dischete, pixuri, marker
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
30233172-7 - Discuri optice (Rev.1)
30192121-5-Pixuri (Rev.1)
30192123-9-Carioca (Rev.1)
30217320-2-Dischete (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 20.02.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Nu urmeaza sa fie incheiate acorduri cadru.Contractele nu intra sub incidenta Acordului OMC.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Achizitie tonere Canon + HP
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : ASE Bucuresti, Piata Romana, nr. 6
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 420, 168.07RON
achizitie tonere Canon +HP
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 05.03.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Nu urmeaza sa fie incheiate acorduri cadru.Contractele nu intra sub incidenta Acordului OMC.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Achizitie tonere Toshiba, XEROX si alte marci
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : ASE Bucuresti, Piata Romana, nr. 6
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 420, 168.07RON
Achizitie tonere Toshiba, XEROX si alte marci
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 05.03.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Nu urmeaza sa fie incheiate acorduri cadru.Contractele nu intra sub incidenta Acordului OMC.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Achizitie materiale electrice
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : ASE Bucuresti, Piata Romana, nr. 6
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 436, 974.79RON
Achizitie materiale electrice, intrerupatoare, becuri, aparate de iluminat
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
31214100-0 - Intrerupatoare (Rev.1)
31524100-6-Aparate de iluminat fixabile pe tavan (Rev.1)
31531000-7-Becuri (Rev.1)
31681410-0-Materiale electrice (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 08.03.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Nu urmeaza sa fie incheiate acorduri cadru.Contractele nu intra sub incidenta Acordului OMC.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Achizitie materiale igienico-sanitare
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : ASE Bucuresti, Piata Romana, nr. 6
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 120, 168.07RON
Achizitie materiale igienico-sanitare: alcool etilic, hartie igienica, sapun
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
24142510-9 - Alcool etilic (Rev.1)
21221100-9-Hartie igienica (Rev.1)
24513100-4-Sapun (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 08.03.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Nu urmeaza sa fie incheiate acorduri cadru.Contractele nu intra sub incidenta Acordului OMC.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Materiale pentru instalatii sanitare si incalzire
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : ASE Bucuresti, Piata Romana, nr. 6
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 386, 554.62RON
Materiale pentru instalatii sanitare si incalzire: oxigen, tuburi flexibile, articole sanitaredin plastic
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
24111170-7 - Oxigen (Rev.1)
25212120-7-Tuburi flexibile din PVC (Rev.1)
25232000-6-Articole sanitare din plastic (Rev.1)
27622300-4-Tuburi, conducte si accesorii de tevarie din zinc (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 08.03.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Nu urmeaza sa fie incheiate acorduri cadru.Contractele nu intra sub incidenta Acordului OMC.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Achizitie materiale pentru reparatii si intretinere
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : ASE Bucuresti, Piata Romana, nr. 6
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 168, 067.23RON
Achizitie materiale pentru reparatii si intretinere: vopsele de ulei, vopsele cherestea vopsele si materiale de acoperire a peretilor, linoleum
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
24312210-9 - Vopsele de ulei (Rev.1)
02190000-2-Cherestea (Rev.1)
28621510-9-Panze de ferastraie de mana (Rev.1)
28811400-4-Vopsele si materiale de acoperire a peretilor (Rev.1)
28812250-4-Linoleum (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Nu urmeaza sa fie incheiate acorduri cadru.Contractele nu intra sub incidenta Acordului OMC.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Achizitie software ASE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : ASE Bucuresti, Piata Romana, nr. 6
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 58, 823.53RON
Achizitie software ASE: software pentru gestionarea proiectelor, Software utilitar, software pentru baze de date
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
30241210-5 - Software pentru gestionarea proiectelor (Rev.1)
30241100-1-Software pentru baze de date (Rev.1)
30241600-6-Software utilitar (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Nu urmeaza sa fie incheiate acorduri cadru.Contractele nu intra sub incidenta Acordului OMC.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Software pentru laboratoare ciclu licenta
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : ASE Bucuresti, Piata Romana, nr. 6
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 252, 100.84RON
Software pentru laboratoare ciclu licenta: software pentru gestionarea proiectelor, software utilitar, software pentru baze de date
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
30241210-5 - Software pentru gestionarea proiectelor (Rev.1)
30241100-1-Software pentru baze de date (Rev.1)
30241600-6-Software utilitar (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Nu urmeaza sa fie incheiate acorduri cadru.Contractele nu intra sub incidenta Acordului OMC.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Achizitie Data Center +Echipamente active retea
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : ASE Bucuresti, Piata Romana, nr. 6
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 565, 126.05RON
Achizitie Data Center +Echipamente active retea: aparate electrice de comutare sau de protectie a circuitelor electrice
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
31210000-1 - Aparate electrice de comutare sau de protectie a circuitelor electrice (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Nu urmeaza sa fie incheiate acorduri cadru.Contractele nu intra sub incidenta Acordului OMC.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
achizitie echipamente de fotocopiere
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : ASE Bucuresti, Piata Romana, nr. 6
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 252, 100.84RON
achizitie echipamente de fotocopiere: Imprimante laser, copiatoare automate
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
30233231-9 - Imprimante laser (Rev.1)
30121400-7-Copiatoare automate (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Nu urmeaza sa fie incheiate acorduri cadru.Contractele nu intra sub incidenta Acordului OMC.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Achizitie echipamente de tehnica de calcul
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : ASE Bucuresti, Piata Romana, nr. 6
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 748, 991.6RON
Computere personale
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
30213000-5 - Computere personale (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Nu urmeaza sa fie incheiate acorduri cadru.Contractele nu intra sub incidenta Acordului OMC.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Achizitie echipamente de videoproiectie
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : ASE Bucuresti, Piata Romana, nr. 6
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 215, 923.53RON
Achizitie echipamente de videoproiectie: echipament video de redare, proiectoare orientabile
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
32323400-7 - Echipament video de redare (Rev.1)
31518600-6-Proiectoare orientabile (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Nu urmeaza sa fie incheiate acorduri cadru.Contractele nu intra sub incidenta Acordului OMC.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Achizitie echipamente fotocopiere laboratoare ciclu licenta
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : ASE Bucuresti, Piata Romana, nr. 6
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 252, 100.84RON
Achizitie echipamente fotocopiere laboratoare ciclu licenta: imprimante laser, copiatoare automate
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
30233231-9 - Imprimante laser (Rev.1)
30121400-7-Copiatoare automate (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Nu urmeaza sa fie incheiate acorduri cadru.Contractele nu intra sub incidenta Acordului OMC.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Achizitie echipamentede tehnica de calcul laboratoare ciclu licenta
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : ASE Bucuresti, Piata Romana, nr. 6
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 344, 537.82RON
Achizitie echipamentede tehnica de calcul laboratoare ciclu licenta: computere personale, computere personale de tip laptop, unitati de stocare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
30213000-5 - Computere personale (Rev.1)
30213200-7-Computere personale de tip laptop (Rev.1)
36122300-5-Unitati de stocare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.04.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Nu urmeaza sa fie incheiate acorduri cadru.Contractele nu intra sub incidenta Acordului OMC.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Achizitie sistem de videoconferinta
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : ASE Bucuresti, Piata Romana, nr. 6
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 252, 100.84RON
Achizitie sistem de videoconferinta
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
32232000-8 - Echipament pentru videoconferinte (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.04.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Nu urmeaza sa fie incheiate acorduri cadru.Contractele nu intra sub incidenta Acordului OMC.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Achizitie mobilier furnituri
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : ASE Bucuresti, Piata Romana, nr. 6
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 420, 168.07RON
Achizitie mobilier furnituri: mobilier de dormitor, cu exceptia paturilor si a pieselor pentru paturi, birouri, etajere de birou din lemn
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
36133120-9 - Mobilier de dormitor, cu exceptia paturilor si a pieselor pentru paturi (Rev.1)
36121240-9-Etajere de birou din lemn (Rev.1)
36133311-5-Birouri (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 05.04.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Nu urmeaza sa fie incheiate acorduri cadru.Contractele nu intra sub incidenta Acordului OMC.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Achizitie echipamente videoproiectie laboratoare ciclu licenta
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : ASE Bucuresti, Piata Romana, nr. 6
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 84, 033.61RON
Achizitie echipamente videoproiectie laboratoare ciclu licenta: echipament video de redare, proiectoare orientabile
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
32323400-7 - Echipament video de redare (Rev.1)
31518600-6-Proiectoare orientabile (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Nu urmeaza sa fie incheiate acorduri cadru.Contractele nu intra sub incidenta Acordului OMC.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: http: //www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: http: //www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: http: //www.mmssf.ro/
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2007 11:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer