Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie hidroxid de sodiu exprimat in solutie 50% pentru tratarea apei potabile


Anunt de participare (utilitati) numarul 120078/27.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 235, Sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Punct(e) de contact:  Paul Onoiu, Tel. 021.314.01.10, Email:  [email protected], Fax:  021.314.30.95, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie hidroxid de sodiu exprimat in solutie 50% pentru tratarea apei potabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Jud.Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie hidroxid de sodiu exprimat in solutie 50% pentru tratarea apei potabile la Uzina de Apa Rosu si Crivina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24311521-5 - Soda caustica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Hidroxid de sodiu
- aprox. 100 tone/luna- Uzina de Apa Rosu, sat Rosu, com Chiajna, str. Crinului, nr.7
- aprox 18 tone/luna ? Uzina de Apa Crivina, Oras Bolintin Vale, Jud. Giurgiu.
Total cantitate estimata: 1.416 to/an si 4.248. to/3 ani. Valoarea estimata a contractului: 1.585.920 lei/an fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 757, 760RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participare- 72.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare - surse proprii Apa Nova Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;
Certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.
Certificat constatator valabil emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta care sa contina informatii despre: capital social, puncte de lucru, date identificare asociati.
Certificatul constatator se va depune in original si va avea o vechime de cel mult 30 de zile de la data deschideriiofertelor.
Certificat de inregistrare fiscala societate (cod unic de inregistrare si cod fiscal) emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificatul de inregistrare a persoanei juridice va fi depus in original sau copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente.
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010).
Conditie minima de calificare: cifra medie de afaceri, pe ultimii 3 ani minim 3.100.000 lei.
Calculul coeficientilor: Lichiditate generala si Solvabilitate patrimonialase prezinta prin inscrisuri distincte si se calculeaza de catre ofertanti cu date din bilantul contabil de la 31.12.2010.Acesti coeficientise calculeaza conform OMF 1752/2005 pentru Aprobarea Reglementarilor Contabile conform cu Directivele Europene.Calculul lichiditatii si al solvabilitatii se face respectandu-seformulelede mai jos:
Lichiditate generala:
active circulante /datorii curente x 100; indicatorul trebuie sa fie minim 99, 5%;
Solvabilitate patrimoniala:
capital propriu/total pasiv x 100; incadrarea valorii indicatorului sa fie minim 30%.
Pentru ofertantii care nu depun calculul solvabilitatii sunt obligati sa depuna declaratia privind neincadrarea insituatiile prevazute la art.181 din OG 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va dovedi experienta similara prin prezentarea de documente care sa ateste furnizarea de hidroxid de sodiu catre alte societati, incheiate in ultimii 3 ani. Pentru asigurarea confidentialitatii se vor prezenta doar pagini din care sa rezulte: partile contractante, valoarea contractelor si semnaturile cu stampilele societatilor respective.
Certificat SR EN ISO 9001:2008 si SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent pentru producatorul de produse clorosodice, valabile in orice tara UE tradus in limba romana si legalizat valabil la data deschiderii ofertelor;
Documente care sa ateste inregistrarea substanteidaca aceasta intra sub incidenta regulamentului REACH (Regulamentul european nr. 1907/2006 CE).
Autorizarea ofertantului de catre producator pentru livrarea produselor;
indeplinirea in ultimii 3 ani a unor contracte, a caror valoare cumulata sa fie similara cu valoarea estimata a contractului care urmeaza a fi atribuit.Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv SR EN ISO 9001:2008 si SR EN ISO 14001:2005 pentru productia si comercializarea de produse clorosodice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.06.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.06.2011 11:00
Locul: Directia Juridica: Splaiul Independentei, nr. 235, Corp C1, parter, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot fi prezenti doar reprezentanti ai ofertantilor care au depus oferta. Calitatea de delegat se atesta printr-o imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021.319.51.80, Fax:  021.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala:  Str. Banului, nr. 3A, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 021.315.52.41, Fax:  021.315.52.41
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2011 11:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer