Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie hidroxid de sodiu solutie 50% pentru tratarea apei potabile la Uzina de Apa Rosu si Crivina .


Anunt de participare (utilitati) numarul 115424/14.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 235, Sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Punct(e) de contact:  Camelia Dedu, Tel. 021.314.01.10, Email:  [email protected], Fax:  021.314.30.95, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie hidroxid de sodiu solutie 50% pentru tratarea apei potabile la Uzina de Apa Rosu si Crivina .
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Uzina de Apa Rosu, sat Rosu, com Chiajna, str. Crinului, nr.7
Uzina de Apa Crivina, Oras Bolintin Vale, Jud. Giurgiu
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie hidroxid de sodiu solutie 50% pentru tratarea apei potabile la Uzina de Apa Rosu si Crivina .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24311521-5 - Soda caustica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Hidroxid de sodiu
- aprox. 100 tone/luna- Uzina de Apa Rosu, sat Rosu, com Chiajna, str. Crinului, nr.7
- aprox 18 tone/luna ? Uzina de Apa Crivina, Oras Bolintin Vale, Jud. Giurgiu.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 610, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participare ?24.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare - surse proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; subcontractati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;
? certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.1.Certificat constatator valabil emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta care sa contina informatii despre: capital social, puncte de lucru, date identificare asociati.
Certificatul constatator se va depune in original si va fi emis cu maximum 30 de zile calendaristice inainte de data 9 martie 2011.
Certificat de inregistrare fiscala societate (cod unic de inregistrare si cod fiscal) emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificatul de inregistrare a persoanei juridice va fi depus in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta: -bilantul contabil la 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente.
- cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009).Calculul coeficientilor: Lichiditate generala si Solvabilitate patrimonialase prezinta prin inscrisuri distincte si se calculeaza de catre ofertanti cu date din bilantul contabil de la 31.12.2009.Acesti coeficientise calculeaza conform OMF 1752/2005 pentru Aprobarea Reglementarilor Contabile conform cu Directivele Europene.Calculul lichiditatii si al solvabilitatii se face respectandu-seformulelede mai jos:
Lichiditate generala:
active circulante /datorii curente x 100; indicatorul trebuie sa fie minim 99, 5%;
Solvabilitate patrimoniala:
capital propriu/total pasiv x 100; incadrarea valorii indicatorului sa fie minim 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va dovedi experienta similara prin prezentarea de documente care sa ateste furnizarea de hidroxid de sodiu catre societati cu domeniu de activitate si dimensiuni similare (cu o productie minima de 250.000 mc/zi) incheiat in ultimii 3 ani (pana la data deschiderii ofertelor). Pentru asigurarea confidentialitatii se vor prezenta doar pagini din care sa rezulte: partile contractante, valoarea contractelor si semnaturile cu stampilele societatilor respective.
Certificat ISO 9001:2001 si ISO 14001:2005 sau echivalent pentru producator si furnizor (daca este cazul) de produse clorosodice, valabile in orice tara UE tradus in limba romana si legalizat valabil la data deschiderii ofertelor;
Documente care sa ateste preinregistrarea substantei (substantelor), daca acestea intra sub incidenta regulamentului REACH (Regulamentul european nr. 1907/2006 CE).
Autorizarea ofertantului de catre producator pentru livrarea produselor ;: indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin 1 contract de furnizare similare.Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 si ISO 14001 pentru productia si comercializarea de produse clorosodice.Transportul produsului se va efectua cu cisterne protejate anticoroziv, care sa asigure integritatea cantitativa si calitativa a produsului, prevazute cu serpentine de incalzire necesare pentru decongelarea produsului la descarcarea pe timp friguros (la concentratii mai mari de 40% produsul congeleaza la temperaturi in jur de 150C) sau cu izolatie termica ce mentine temperatura peste limita de 160C.Toate documentele de control si autorizatiile trebuie sa fie conforme cu legislatia in vigoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie obligatori inregistrati in Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (SEAP)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.03.2011 11:00
Locul: Directia Logistica - Splaiul Independentei, nr. 235, Corp c1, parter, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot fi prezenti doar reprezentanti ai ofertantilor care au depus oferta. Calitatea de delegat se atesta printr-o imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala:  Str. Banului, nr. 3A, etaj 2, Ap. 7, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 021.315.52.41, Fax:  021.315.52.41
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2011 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer