Licitatie Publica - ACHIZITIE HRANA EXTRUDATA PASTRAVI
Anunt de participare numarul 119553/18.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA BISTRITA-NASAUD
Adresa postala: Str.General Grigore Balan, nr.21, Localitatea: BISTRITA, Cod postal: 420016, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment achizitii, Tel. 0731870298, In atentia: ING. RUS ADRIAN, Email: [email protected], Fax: 0263/231343
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Bistrita-Nasaud prin Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP)
Adresa postala: Str.General Grigore Balan, nr.21, Localitatea: BISTRITA, Cod postal: 420016, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment achizitii, Tel. 0731870298, In atentia: ING. RUS ADRIAN, Email: [email protected], Fax: 0263/231343, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Bistrita-Nasaud prin Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP)
Adresa postala: Str.General Grigore Balan, nr.21, Localitatea: BISTRITA, Cod postal: 420016, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment achizitii, Tel. 0731870298, In atentia: ING. RUS ADRIAN, Email: [email protected], Fax: 0263/231343, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE HRANA EXTRUDATA PASTRAVI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Pastravaria Fiad, localitate FIAD, nr.38A, com. Telciu
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
hrana extrudata pentru puiet pastrav, crestere si ingrasare pastrav comun, reproducatori.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15711000-5 - Hrana pentru pesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
57.860 kg hrana extrudata pastravi, din care:
- 7460 kg pentru puiet pastrav;
-49000 kg pentru crestere si ingrasare pastrav comun;
- 1400 kg pentru reproducatori.
Valoarea estimata fara TVA: 288, 105RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei de participare in suma fixa de5762 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii din productie, plata la 30 zile de la data emiterii facturii in baza procesului verbal de receptie fara obiectiuni a produselor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Informatii generale;
? Declaratie privind eligibilitatea;
? Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006;
- Prezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
- Certificat de atestare fiscala emis de DGFP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani
?Experienta similara
? Autorizare pentru livrarea/comercializarea produselor ofertate
? Declaratie privind partea /partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul)
? Acord de asociere (daca este cazul).- Aprobare sanitar - veterinara si pentru siguranta alimentelor a activitatii alimentare;
- Documentatie privind testarea hranei in ferme, din care sa rezulte factorul de conversie ? document eliberat de producator;
- Fisele tehnice pentru fiecare sortiment de hrana extrudata solicitat prin caietul de sarcini ;
- Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardului SR-EN-ISO 9001/2000 sau echivalent, de asigurare a calitatii produselor sau ISO 22000 HACCP sau echivalent, sistem de management al sigurantei alimentului, pentru producator.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Depunerea la sediul Directia Silvica Bistrita-Nasaud, odata cu depunerea ofertei, a unui set de mostre continand min. 100 gr din fiecare sortiment /granulatie de hrana extrudata. Mostrele se vor ambala separat in recipiente de plastic etichetate (precizarea ofertantului, producatorului, granulatia).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1814
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare numiti prin decizie
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel. 0264/504300, Email: [email protected], Fax: 0264/504313
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic-Directia Silvica Bistrita-Nasaud
Adresa postala: Str.General Grigore Balan, nr.21 , Localitatea: , Cod postal: , Romania , Tel., Email: , Fax: , Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420016, Romania, Tel. 0263/232743, Email: [email protected], Fax: 0263/231343
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2011 09:56