Licitatie Publica - Achizitie hrana pastravi -DS Bacau
Anunt de participare numarul 145509/02.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: str Petricani, nr 9A, sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si alte activitati forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie hrana pastravi -DS Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Pastravaria Intarcatoare - Ocolul Silvic Manasitirea Casin -DS Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie hrana pastravi conform specificatiilor caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15711000-5 - Hrana pentru pesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
46.2 tone conform specificatiilor caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 67, 536EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare este de 1350 euro: b) Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.c) Modul de constituire a garantiei de participare: -virament bancar-scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea AC original (aceasta trebuie adusa/expediata la sediul DS Bacau pana la termenul limita de depunere alofertelor )-plata in numerar la caseria DS BC, chitanta datata pana cel mai tarziu la data si ora limita pentru depunerea ofertelor-ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor(cont RO20 BRDE 040SV 1840 1150 400, deschis la BRD S.A. Bacau) Pe ordinul de plata se va face mentiunea: ?Garantie de participare ? licitatie hrana pastrav ?.-fila cec confirmata de banca emitenta pana la data limita de depunere aofertelord) Echivalenta pentru garantia de participare se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata la sediu, in cazul scrisorii de garantie , pana la data limita de depunere a ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- " Declaratie de eligibilitate ", " Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare" , " Declaratie privind neincadrarea in prevderile art 69 din OUG34/2006 (persoanele din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea , derularea si finalizarea actualei proceduri sunt: Ghelasa Viorel-director, Manaila Gheorghe-diector tehnic, Tabacaru Ion-director economic, Arsinte Neculai- sef Birou Productie, Popa Neculai -sef Birou Achizitii, Dudas Carmen-consilier juridic, Melania Rusu-sef Birou Contabilitate, Titianu Adrian-Responsabil vanatoare, Animaria Caliap- resp achizitii, Radu Nicolae - Birou Productie, Bitir Ioan - investitii) . Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit a), c1)si d) din OUG34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul si " Declaratie privind neincadrarea in prevderile art 69 indice 1 din OUG34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator. Daca este cazul, declaratia privind neincadrarea in prevderile art 69 indice 1 din OUG 34/2006 se prezenta de catre subcontractantSe va prezenta " Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta " conform prevederilor Ordinului 314/2010.;
- Prezentarea certificatului de atestare fiscala eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor de plata , care sa ateste lipsa obligatiilor de
plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata ( amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. La termenul limita de depunere al ofertelor se vor anexa documente justificative pentru aceste inlesniri. Certificat constatator, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare
temporara a activitatii).
Informatiile cuprinse in Certificatul constatator sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.
Alte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala.
Inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii , ofertantului de primul loc i se va solicita prezentarea Certificatului Constatator in original sau copie legalizata in situatia in care a prezentat documentul in forma copie cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea formularului " Informatii generale". In acest formular se vor inscrie toate datele de identificare si contact ale operatorului economic: denumirea acestuia, codul fiscal, adresa sediului central, telefon, fax, e-mail, certificatul de inmatriculare, contul Iban, obiectul de activitate, birourile filialelor/sucursalelor locale, principala piata a afacerilor; si cifra de
afaceri globala din ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010). Demonstrarea cifrei de
afaceri se va realiza prin prezentarea unor extrase de bilant.In cazul, in care, oferta este depusa prin asociere, fiecare operator economic din cadrul asocierii va completa acest formular.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea si prezentarea formularului " Informatii generale". In acest formular se vor inscrie toate datele de identificare sicontact ale operatorului economic: denumirea acestuia, codulfiscal, adresa sediului central, telefon, fax, e-mail, certificatul deinmatriculare, contul Iban, obiectul de activitate, birourile filialelor/sucursalelor locale, principala piata a afacerilor; si cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010).Demonstrarea cifrei de afaceri se va realiza prin prezentarea unor extrase de bilant.In cazul, in care, oferta este depusa prin asociere, fiecare operator economic din cadrul asocierii va completa acestformular.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa si prezenta formularul ?Lista principalelor produse similarefurnizate in ultimii 3 ani?.Completarea formularului "Experienta similara".
Prezentarea unui document/contract/ proces verbal de receptie prin care sa
se confirme livrarea de produse similare a caror valoare sa fie de cel putin 60.000 euro.Pentru echivalenta se va avea invedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE: 2010:4, 2349 lei/euro, 2011:4, 2349 lei/euro, 2012:4, 4580 lei/euro
Certificat HACCP ( hazard analysis critical control point) privind certificarea sistemelor de management pentru sigutanta alimentara impus de RE 853, 854, 882 - privind alimentele si furajele impus de ANSVSA. Certificatul se impune pentur a certifica calitatea hranei , in final regasindu-se in calitatea produsului finit ( pastrav).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si prezenta formularul ?Lista principalelor produse similarefurnizate in ultimii 3 ani?.Completarea formularului "Experienta similara".Pentru echivalenta se va avea invedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE: 2010:4, 2349 lei/euro, 2011:4, 2349 lei/euro, 2012:4, 4580 lei/euroCertificat HACCP ( hazard analysis critical control point) privind certificarea sistemelor de management pentru sigutanta alimentara impus de RE 853, 854, 882 - privind alimentele si furajele impus de ANSVSA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8117/12.07.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele pentru exercitarea cailor de atac sunt conform celor prevazute la art. 256 (2) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Bacau - compartiment juridic
Adresa postala: str. nicolae Titulescu, nr 14, Localitatea: bacau, Cod postal: 600273, Romania, Tel. +40 234588959, Fax: +40 234571905
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2013 14:29