Licitatie Publica - Achizitie imbracaminte asfaltica
Anunt de participare (utilitati) numarul 81865/10.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030254, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Vasile, Serviciul Achizitii publice, Administrare Contracte, Tel.0372.757.840, In atentia: Violeta Draganescu, Email: [email protected], Fax: 021.3262654, Adresa internet (URL): www.radet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie imbracaminte asfaltica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: in toate zonele Municipiului Bucuresti, la destinatia solicitata de achizitor
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 673, 500RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
obiectul achizitiei consta in incheierea unui acord cadru cu un singur operator economic, pe baza caruia vor fi incheiate contracte subsecvente de furnizare imbracaminte asfaltica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113620-7 - Asfalt (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile maxime si minime ce fundamenteaza acordul cadru si cel mai mare contract subsecvent ce poate fi incheiat sunt prezentate in Documentatia de atribuire Anexa 1 la Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 673, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 7054 ron/1675 euro. Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare a contractelor subsecvente va fi asigurata din bugetul RADET aferent anului in curs
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare conform art. 44, 45, OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime: declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG34/2006 ( cu modificarile si completarile ulterioare) certificat emis de Oficiul Registrului comertului ( operatori economici romani) sau alte documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime; prezentarea ultimului bilant contabil incheiat, prezentarea dovezilor care atesta realizarea unei cifre medii de afaceri(ultimii 3 ani) in valoare egala sau mai mare de :842280 ron/200000euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime: prezentarea autorizarii de la producator, lista livrarilor din ultimii 3 ani, prezentareacel putin a unui contract in valoare egala sau mai mare de 210570 ron/ 50000euro, certificat ISO9001, certificat tip ISO14001, declaratie privind capacitatea tehnica de care dispune ofertantul pentru indeplinirea obiectivului acordului cadru.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura conform prevederilor HG 1660/2006 si va avea o singura runda. Doar ofertantii inregistrati in SEAP vor putea participa la etapa finala de licitatie electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
306/08.07.09
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2009 12:00
Locul: SAP-RADET, str. Cavafii Vechi, nr. 15, et. 7, cam. 72, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor participanti la procedura, membii comisiei de evaluare, expertii cooptati
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curta de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul independentei, nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
confom OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice, Administrare Contracte- RADET
Adresa postala: str. Cavafii Vechi, nr. 15, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030254, Romania, Tel.0372757840, Email: [email protected], Fax: 0213262654, Adresa internet (URL): www.radet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2009 10:41