Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie imbracaminte sport ( trening sport si chilot sport )


Anunt de participare numarul 9276/11.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02316 CRAIOVA
Adresa postala: str. Tancodromului nr.10, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200611, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN VINTILA, Tel.0251485935, In atentia: Mr.ing.Vintila Catalin, Email: [email protected], Fax: 0251485935
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie imbracaminte sport ( trening sport si chilot sport )
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M. 02316 Craiova, str. Tancodromului nr. 10 , Craiova , Dolj.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cumparare imbracaminte sport : - 3500 bucati trening sport ;
- 7000 bucati chilot sport ;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18412000-0 - Imbracaminte sport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- 3500 bucati trening sport ;
- 7000 bucati chilot sport ;
Valoarea estimata fara TVA: 252, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplimentare a cantitatii pana la valoarea estimata a contractului ;
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2007 pana la 14.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participa :3000 lei pentru trening sport si 1300 lei pentru chilot sport .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare este bugetul statului pe 2007 .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Solicitam legalizarea asocierii .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Situatia privind eligibilitatea : Cerinta obligatorie :
-prezentarea declaratiei privind eligibilitatea ;
B.Situatia privind prevederile art. 181 din OUG 34/2006 : Cerinta obligatorie :
1. Declaratie pe propria raspundere ;
2.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor : a. Certificat de atestare fiscala eliberat de D.G.F.P.;b. Certificat de atestare fiscala referitorv la plata impozitelor si taxelor locale ;c. Cazier fiscal;d. Cerere de consultare BNR/Centrala incidentelor de plata ;
Nu se accepta completarea documentelor solicitate , dupa termenul de depunere a ofertelor .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii : - Ofertantii vor prezenta fisa de informatii generale , completata conform modelului prezentat in sectiunea "Formulare "-Formularul nr. 5;
- Bilantul contabil la data de 31.06.2006 si balanta de verificare la 31.12.2006, vizate de catre organele competente .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea documentelor mai sus mentionate .Nu se accepta completarea documentelor solicitate , dupa termenul de depunere a ofertelor .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii :
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 2 ani ;
2. Recomandari de la beneficiarii prevazuti in lista ;
3. Autorizatie pentru livrarea produselor ;
4. Buletine de analiza emise de un laborator acreditat RENAR pentru materialul de baza ;
5. Mostre de produse (2 bucati ) conform precizarilor din caietul de sarcini ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-prezentarea declaratiei privind lista cu principalele produse livrate in ultimii 23 ani ;
-prezentarea recomandarilor de la beneficiarilor prevazuti in lista ;
-prezentarea in orignal sau copie legalizata a autorizatiei pentru livrarea produselor ( pt cei care nu sunt producatori ) ;
-prezentarea buletinului de analiza a materialelor de baza emise de un laborator RENAR ;Nu se accepta completarea documentelor solicitate , dupa termenul de depunere a ofertelor .- prezentarea a mostre de produs conform precizarilor din caietul de sarcini ( 2 bucati ) .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.06.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2007 10:00
Locul: La sediul U.M. 02316 Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii agentilor economici care au depus oferte( cu imputernicire si copie a actului de indentitate )
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu , nr. 38 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bd. Nicolae Titulescu , nr. 4 , ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251415600, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 02316 Craiova
Adresa postala: Str Tancodromului nr. 10, Localitatea: Craiova, Cod postal: 145621, Romania, Tel.0251485935, Email: achiziti2316, Fax: 0251485935
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2007 18:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer