Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie imbracaminte sport ( trening,chilot,maiou,tricou maneca scurta ,tricou maneca lunga)


Anunt de participare numarul 46137/12.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02316 CRAIOVA
Adresa postala: str. Tancodromului nr.10, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200611, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN VINTILA, Tel.0251485935, Email: [email protected], Fax: 0251485935
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie imbracaminte sport ( trening, chilot, maiou, tricou maneca scurta , tricou maneca lunga)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M.02316 Craiova, str. Tancodromului nr. 10 .
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cumparare imbracaminte sport ( trening bumbac, chilot sport, maiou sport , tricou maneca scurta , tricou maneca lunga )
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18412000-0 - Imbracaminte sport (Rev.1)
18330000-1-Tricouri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3250 bucati trening bumbac;
6500 bucati chilot sport;
6500 bucati maiou sport ;
3250 tricou maneca scurta;
3250 bucati tricou maneca lunga.
Valoarea estimata fara TVA: 367, 055RON
II.2.2) Optiuni
Da
Oferta se depune pentru intreaga cantitate din fiecare lot .
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.04.2008 pana la 01.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiile de participare conform documentatiei de atribuire. Garantii de buna executie5% din valoarea contractului incheiat. Se constituie in scrisori de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat pe anul 2008 .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Solicitam legalizarea asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Situatia personala : A. Declaratie privind eligibilitatea :
Cerinta obligatorie :
-prezentare Declaratie privind eligibilitatea ;
B. Declaratie privind neincadrarea in art.180 si 181 din OUG nr. 34/2006 :
Cerinte obligatorii :
1. Declaratie pe propria raspundere completata2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat :
a.Certificat de atestare fiscala emis de DirectiaGenerala a Finantelor Publiceb.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale;
c.Cerere de consultare B.N.R./ Centrala incidentelor de plata;
d.Cazier fiscal emis de Directia generala a Finantelor publice;
II. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale :
a.Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, prezentat in original sau in copie legalizata, din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul procedurii de achizitie;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995 privind organizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca ofertantul se afla in incapacitate de plata.
b.Autorizatie de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii :
1. Ofertantii vor prezenta fisa de informatii generale, completata potrivit modelului prezentat.2. Bilantul contabil la data de 31.12.2007 vizat si aprobat de catre organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea documentelor mai sus mentionate .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
2.Recomandare din partea a cel putin un beneficiar;
3. Autorizare pentru livrarea produselor(in cazul ofertantilor ce nu sunt producatorii bunurilor respective) Daca operatorul economic a desfasurat in ultimii trei ani relatii contractuale cu autoritatea contractanta, prezentarea recomandarii nu mai este obligatorie;
4. Buletine de analiza sau certificate emise de un laborator de analiza neutru acreditat RENAR care sa ateste ca materialul de baza din care sunt confectionate produsele corespunde specificatiei tehnice;
5. Mostre din produsele oferite conform precizarilor din Caietul de sarcini, mostre care trebuie sa indeplineasca cerintele specificatiilor tehnice ( verificarea modului de confectionare se va executa de catre UM 02411 Bucuresti care va emite un raport de incercare ).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- prezentarea declaratiei privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
- prezentarea cel putin a unei recomandari din partea unui beneficiar;
- prezentarea in original a autorizarii pentru livrarea produselor, valabila pentru anul in curs ;
- prezentarea buletinului de analiza a materialului de baza cu precizarea caracteristicilor tehnice ale acestuia;
- prezentarea mostrelor de produs conform precizarilor din caietul de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.07.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2008 10:30
Locul: La sediul U.M. 02316 Craiova , str. Tancodromului nr. 10 , Craiova , Dolj.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii agentilor economici ce au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bd. Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0251415600, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre constatator a unui act al autoritatii contractante pe care acesta il considera ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M.02316 Craiova
Adresa postala: Craiova, str. Tancodromului nr. 10, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200611, Romania, Tel.0251/485935, Email: [email protected], Fax: 0251/485935
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2008 13:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer