Licitatie Publica - Achizitie imprimante si multifunctionale
Anunt de participare numarul 1943/13.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Bucuresti
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Punct(e) de contact: Cristi Sandu, Tel.021 3139575, 3077370, In atentia: ec. Adrian Albu, Ec. Cristi Sandu, Email: [email protected], Fax: 021 3139575, 314 89 73, Adresa internet (URL): www.unibuc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie imprimante si multifunctionale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Rectoratului Universitatii din Bucuresti si al facultatilor sale.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie imprimante si multifunctionale pentru Rectoratul Universitatii si pentru faculati.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30120000-6 - Fotocopiatoare si echipament de tiparire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima 63, cantitatea maxima 126, conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 113, 429EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Universitatea din Bucuresti va achizitiona suplimentar pana la cantitatea maxima prevazuta.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot 1 = 30 RON, Lot 2 = 40 RON, Lot 3 =182 RON, Lot 4 = 19 RON, Lot 5 = 40 RON, Lot 6 = 40 RON, Lot 7 = 400 RON, Lot 8 = 904 RON, Lot 9 = 330 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se realizeaza din veniturile proprii ale autoritatii contractante, plata se realizeaza esalonat, in functie de cantitatea comandata si livrata, in termen de maxim 15 zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Dupa caz, ofertantii vor incheia contract de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie privind eligibilitatea; b. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei sociale (formulare tip eliberate de autoritatile competente). c. documente care dovedesc inregistrarea: certificat de inregistrare eliberat de Oficiul registrului comertului; certificat constatator eliberat de Oficiul registrului comertului cu toate mentiunile;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. ultimul bilant contabil din anul precedent, inregistrat si vizat de catre organele competente. b. fisa informatii generale ofertant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valoarea livrarilor; - declaratie referitoare la echipamentele tehnice; - declaratie privind personalul de specialitate; - autorizare pentru livrarea produselor de la producator;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Costul unui exemplar al documentatiei pentru elaborarea ofertei este de 10 RON, suma ce va fi achitata la casieria Universitatii din Bucuresti;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2007 11:00
Locul: sediul Rectoratului Universitatii din Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai societatilor ofertante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea de Reglementare si Monitorizare a Achizitiilor Publice
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr.38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.310.46.42, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr. 107-111, sect. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021/3223564; 021/3223337; 021/3223377, Fax: 021/3221240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Bucuresti - Directia Administrativa , Serviciul Contencios
Adresa postala: Bd.ul Mihail Kogalniceanu, nr. 36-46, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70709, Romania, Tel.3077370, Fax: 3148973, Adresa internet (URL): www.unibuc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2007 08:30