Licitatie Publica - achizitie imprimate si formulare pt. tiparire
Anunt de participare (utilitati) numarul 40909/20.12.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AQUAVAS SA VASLUI
Adresa postala: STR. STEFAN CEL MARE NR.70, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730169, Romania, Punct(e) de contact: DUMITRU TIBULCA, Tel.0235/311600, Email: [email protected], Fax: 0235/311600
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
achizitie imprimate si formulare pt. tiparire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sucursala Vaslui-Vaslui str.Donici nr.22; surusala Barlad - Barlad str. N. Balcescu nr.40; sucursala Negresti - Negresti str. N. Balcescu nr.1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie imprimate si formulare pt. tiparire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22000000-0 - Diferite tipuri de imprimate si articole pentru tiparit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Imprimat format 1/3 A4 = 700000 seturiImprimat format A4 = 70000 seturi
Chitantiere 100 fie 1/6 A4= 12000 carnete
Imprimat A3 fata /verso = 350000 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 90, 000 si 110, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nesolicitat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea va fi legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declrata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formulare Asi/sau Cazier judiciar /certificat echivalentcompletare formular B
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente pentru persoane juridice/fizice romane
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice/fizice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente emise de org.acreditate care certifica implementarea si mentinerea S.M.C.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2008 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2008 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2008 14:00
Locul: sediul entitatii achizitoare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: bdul. Dinicu Golescu nr.38 sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.4021 3118090, Fax: 4021 3118090
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC AQUAVAS SA Vaslui - serviciul juridic
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr. 70 Vaslui, Localitatea: vaslui, Cod postal: 730169, Romania, Tel.0235 311600, Email: [email protected], Fax: 0235 311600
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2007 15:57