Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie imprumut intern in valoare de 3.400.000 Lei pe o perioada de 25 ani


Anunt de participare numarul 96887/26.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL SINGEORZ-BAI (PRIMARIA ORASULUI SINGEORZ-BAI)
Adresa postala: SINGEORZ-BAI, str.Izvoarelor nr.2, jud. B-N, Localitatea: Sangeorz-Bai, Cod postal: 425300, Romania, Punct(e) de contact: VICTORAS POPA, Tel.0263371673, Email: [email protected], Fax: 0263370749, Adresa internet (URL): -, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie imprumut intern in valoare de 3.400.000 Leipe o perioada de 25 ani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, ,Achizitie imprumut intern in valoare de 3.400.000 Leiin vederea realizarii investitiilor - Garda de interventie pentru situatii de urgenta si SMURD siReabilitarea retelei de canalizare menajera si a statiei de epurare, oras Singeorz-Bai, judetul Bistrita-Nasaud
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie imprumut intern in valoare de 3.400.000 Lei in vederea realizarii investitiilor - Garda de interventie pentru situatii de urgenta si SMURD (600.000 Lei) siReabilitarea retelei de canalizare menajera si a statiei de epurare (2.800.000 Lei) , oras Singeorz-Bai, judetul Bistrita-Nasaud.
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 185, 333 si 5, 050, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
300 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii cu respectarea art. 62, alin. 1 legea 273/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea Formulare in original;
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B din Sectiunea Formulare. in original;
3.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice,
valabil la data deschiderii ofertelor - in original sau copie legalizata;
4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, valabil la data deschiderii ofertelor - in original sau copie legalizata;5.Certificat de inregistrare: emis de Oficiul National al Registrului Comertului in copie;
6.Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
7.Autorizatie de functionare emisa de BNR in copie legalizata
8.Persoane juridice /fizice straine - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani rezultand din activitatea corespunzatoare obiectului procedurii - Formularul 3 din Sectiunea Formulare, in original.2. Prezentarea situatiilor financiare (bilant) pentru anul 2006, 2007 si anul 2008 vizate de organele competente in copie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii de acordare de credite pentru societati comerciale, autoritati sau institutii in ultimii 3 ani - Formularul nr. 7
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Asigurarea resurselor financiare pentru investitita - Garda de interventie pentru situatii de urgenta si SMURD siReabilitarea retelei de canalizare menajera si a statiei de epurare
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 7
Valoare cumulata a creditelor acordate pentru societati comerciale, autoritati si institutii in ultimii 3 ani, in ordine descrescatoare.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica se va desfasura in una runada de 24 ore. Pentru a putea participa la licitaia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4185 / 23.03. 2010.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2010 13:00
Locul: Primaria oras Singeorz-Bai, str. Izvoarele, nr. 2, Jud. Bistrita Nasaud
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei, imputernicitii ofertantilor, reprezentati UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
La calculul valorii estimate s-a avut in vedere art. 28(5)/OU 34 si cuprinde doar costurile aferente serviciilor: dobanzi, comisione si alte forme de remuneratii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Judetului Bistrita Nasaud
Adresa postala: Str. Alba Iulia, Nr.1, Localitatea: Municipiul Bistrita, Cod postal: 420178, Romania, Tel.0263-213528, Email: [email protected], Fax: 0263-231509
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Singeorz-Bai, compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Izvoarelor, nr. 2, ,Localitatea: Singeorz-Bai, Cod postal: 425300, Romania, Tel.0263-370598, Fax: 0263-370749
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2010 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer