Licitatie Publica - Achizitie imunoglobulina si alte medicamente
Anunt de participare numarul 128183/11.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof.Dr.C.C. Iliescu"
Adresa postala: Sos. Fundeni Nr.258, Sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Punct(e) de contact: Gh.Dumitrescu, Tel. 021 3103202, Email: [email protected], Fax: 021 3175221, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie imunoglobulina si alte medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la farmacia institutului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 23, 766.1 si 285, 193RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651520-9 - Imunoglobuline (Rev.2)
33651200-0-Antimicotice pentru uz sistemic (Rev.2)
33661100-2-Anestezice (Rev.2)
33690000-3-Diverse medicamente (Rev.2)
33692210-2-Solutii pentru nutritie parenterala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie medicamente conform catitati caiet sarcini publicat in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: intre 23, 766.1 si 285, 193RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: (L=Lot)Lot1-3455 Lei;Lot2-60 Lei;Lot3-2 Lei;Lot4-37 Lei;Lot5-94 Lei;Lot6- 133 Lei;Lot7-42 Lei;Lot8-50 Lei;Lot9-36 Lei;Lot10-565 Lei;Lot11-220 Lei;Lot12-5 Lei;Lot13-995 Lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
plata cu OP- fonduri publice
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 . OUG 34/2006;
- Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Certificat constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat;
- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Autorizatie de ditributie angro eliberata de Ministerul Sanatatii-Agentia Nationala a Medicamentului;
- Autorizatie de punere pe piata de la Agentia Nationala a Medicamentelor;Se vor prezenta documente care sa ateste calitatea produselor in baza standardelor U.E(alte documente echivalente).sau a altor organisme similare din state din afara acesteia, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Oferta in lei este valabila 90 de zile, dupa care pretul se va actualiza numai in cazul modificarii pretului in CANAMED, acesta ramanand neschimbat procentual, fata de noua valoare din CANAMED.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 3 , Sect.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 022328, Romania, Tel. 0213191674, Fax: 0213191674
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita de depunere a contastatiilor este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: Sos. Fundeni, nr. 258, sector2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0272435, Romania, Tel. 021-3175222, Fax: 021-3175221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2011 08:32