Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie in leasing a: AUTOSCARA MOBILA, AUTOVIDANJA, INCARCATOR FRONTAL, AUTOBASCULANTA 6 X 4


Anunt de participare numarul 64798/27.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORSOVA
Adresa postala: bld. 1 Decembrie 1918, nr. 20, Localitatea: Orsova, Cod postal: 225200, Romania, Punct(e) de contact: comp. achizitii publice, Tel.0372521377, In atentia: emilia munteanu, Email: [email protected], Fax: 0252361337, Adresa internet (URL): www.primariaorsova.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie in leasing a: AUTOSCARA MOBILA, AUTOVIDANJA, INCARCATOR FRONTAL, AUTOBASCULANTA 6 X 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: orsova, str. portile de fier, nr. 28, mehedinti, romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie in leasing a: AUTOSCARA MOBILA, AUTOVIDANJA, INCARCATOR FRONTAL, AUTOBASCULANTA 6 X 4
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34140000-0 - Autovehicule de mare capacitate (Rev.2)
34142000-4-Camioane macara si autobasculante (Rev.2)
34144410-5-Vidanjoare (Rev.2)
34144710-8-Incarcatoare cu roti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
AUTOSCARA MOBILA, AUTOVIDANJA, INCARCATOR FRONTAL, AUTOBASCULANTA 6 X 4
Valoarea estimata fara TVA: 1, 112, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare prinscrisoare bancara sau depunere in contul primarie a sumei de 22.240 leiCUI4337603cont RO50TREZ 46321180250XXXXX deschis la Trezoreria Orsova
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
contractul intra in vigoare doar dupa obtinerea hotararii comisiei de autorizare a imprumuturilor locale
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.
1.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
2.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale-formularul nr.4:
-Obiectul de activitate, pe domenii(in conformitate cu prevederile din statutul propriu)
-Birourile filialelor/sucursalelor locale, daca este cazul(adrese complete, telefon/telex/fax, certificate de inmatriculare/inregistrare)
-Principala piata a afacerilor
-Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani si explicit in anul 2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare. (solicitare valabila in cazul in care serviciile sunt prestate prin subcontractanti), in copie xerox.
CERTIFICATE SAU ALTE DOCUMENTE EMISE DE ORGANISME ABILITATE IN ACEST SENS, CARE SA ATESTE CONFORMITATEA PRODUSELOR SI RESPECTAREA STANDARDELOR DE ASIGURARE A CALITATII PRODUSELOR
CERTIFICAT CARE SA ATESTE RESPECTAREA STANDARDELOR DE PROTECTIE A MEDIULUI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii pentru experienta similara (o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari) prezentarea a cel putin DOUA contracte al carui obiect a fost livrarea de produse similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.11.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: pretul caietului de sarcini se poate achita la casieria primariei sau in contul RO50TREZ 46321180250XXXXXTrezoreria Orsova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.11.2008 12:00
Locul: sediul primarie municipiului orsova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national pentru solutionarea contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform oug 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul administratie publica locala, juridic, contencios-administrativ din cadrul primariei municipiului orsova
Adresa postala: str. 1 decembrie 1918, nr.20, Localitatea: orsova, Cod postal: 225200, Romania, Tel.0372521318, Fax: 0252361337
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2008 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer