Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie in sistem leasing cu durata de 7 ani a 6 autobuze pentru transportul public de persoane


Anunt de participare (utilitati) numarul 66157/14.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRANSPORT PULIC LOCAL S.A. SUCEAVA
Adresa postala: SUCEAVA, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720021, Romania, Punct(e) de contact: DARIE ROMANIUC, Tel.0744535345, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BRM Terminal Suceava
Adresa postala: Str. Universitatii Nr. 15-17, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 523587, Email: [email protected], Fax: 0230 520099
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BRM Terminal Suceava
Adresa postala: Str. Universitatii Nr. 15-17, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 523587, Email: [email protected], Fax: 0230 520099
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie in sistem leasing cu durata de 7 ani a 6 autobuze pentru transportul public de persoane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Sediul SC TPL SA Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie in sistem leasing cu durata de 7 ani a 6 autobuze noi destinate transportului public de persoane
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121100-2 - Autobuze publice (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie in sistem leasing cu durata de 7 ani a 6 autobuze noi destinate transportului public de persoane
Valoarea estimata fara TVA: 1, 700, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
84 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 90.000 Lei se constituie conform prevederilor documentatiei de atribuire; Garantie de buna executie 10% din valoareade atribuire a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere, Acord de subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Ofertantul trebuie sa detina capacitatea de a derula si gestiona operatiuni de leasing financiar conform OG 51/1997
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea - in original
2. Declaratie privind Art. 181 din OUG 34/2006 - in original
3. Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP - in original sau copie legalizata
4. Certifiat constatator eliberat de ORC - in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. declaratii bancare , in original, care sa ateste capacitatea ofertantului de a sustine finantarea aceste investitii, minim 6.669.610 Lei echivalent a 1.700.000 Euro
2. Bilant contabil in copie, pentru anii 2006 si 2007
3. Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani de activitate (pentru operatorii economici ce nu au 3 ani de la infiintare - pentru durata de activitate) - Cerinta minima 20.008.830 Lei echivalent a 5.100.000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara - Formular C1 - Lista a principalelor livrari de produse similare (autobuze) din ultimii 3 ani. Cerinta minima - Experienta similara de minim 510.000 Euro echivalent a 2.000.883 Lei (curs 1 Euro = 3, 9233 Lei)rezultata din insumarea a maxim 3 contracte finalizate in ultimii 3 ani. Pentru cele 3 contracte se vor prezenta Recomandari - in original, PV de receptiesi Contracte in copie
2.Declaratie privind resursele tehnice disponibilizate pentru indeplinirea conrtactului - in original (se va prezenta autorizarea RAR a unitatii de service)
3.Certificate de conformitate care sa ateste pentru produsul ofetat conformitatea cu standardele nationale sau europene in vigoare - in copie
4.Fisa tehnica pentru produsul ofertat insotita de pliante si cataloage - in copie
5. Autorizare de livrare din partea producatorului - in original
6. Declaratii privind subcontractantii - in original - in cazul declararii de subcontractanti se va prezenta Acordul de subcontractare - in original
7. Documente justificative care sa ateste calitatea ofertantului de a asigura servicii de leasing conform cu prevederile OG 51/1997
8. Certificate ISO 9001 si 14001 sau documente echivalente la producatorul autobuzului - in copie
9. Certificat ISO 9001 sau document echivalent la ofertant (in cazul asocierii - se va prezenta pentru fiecare membru al asociatiei)
10.Certificat ISO sau Document echivalent pentru produsul ofertat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
TSV 131/2/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2008/S92-126033din14.05.2008
Numarul anuntului in JO: 2008/S133-177820din11.07.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: in Cont RO19RNCB 0234000991800001 deschis la BCR Suceava, CIF 1562694
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2008 12:00
Locul: Suceava, Str. universitatii Nr. 15-17, cod postal 720229, incinta CCI Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea autoritatii contractantePersoane imputernicite din partea operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentele prezentate in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerealegalizata a acestora
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta despre documentul pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul achizitii din cadrul SC TPL SA Suceava
Adresa postala: Str. Energeticianului Nr. 1, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720166, Romania, Tel.0230 401442, Fax: 0230 401442
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2008 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer