Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie incaltaminte DSA


Anunt de participare numarul 136256/01.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Arad
Adresa postala: Str.Episcopiei, nr.48, Localitatea: Arad, Cod postal: 310084, Romania, Punct(e) de contact: serviciul Paza, Tel. +040 257280261, In atentia: Ing. Crisan Horia, Email: [email protected], Fax: +040 257280361
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Arad
Adresa postala: Str.Episcopiei, nr.48, Localitatea: Arad, Cod postal: 310084, Romania, Punct(e) de contact: serviciul Paza, Tel. +040 257280261, In atentia: Ing. Crisan Horia, Email: [email protected], Fax: +040 257280361
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Arad
Adresa postala: Str.Episcopiei, nr.48, Localitatea: Arad, Cod postal: 310084, Romania, Punct(e) de contact: serviciul Paza, Tel. +040 257280261, In atentia: Ing. Crisan Horia, Email: [email protected], Fax: +040 257280361
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie incaltaminteDSA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DS Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pantofi pt. personalul de birou si pt. personalul de tren
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18813000-1 - Incaltaminte cu fete de piele (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
110 perechi pt. pers. birou si 280 perechi pt. personal teren
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2000 lei.Garantia se constituie prin depunere in numerar la casseria DS Arad/prin virament bancar in contulDS Arad, deschis la Trezoreria Arad, cu numarul RO 57 TREZ 0215069XXX008354/printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de asigurari.Valabilitatea va fi de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si se depune in original 5% din valoarea, fara TVA, a contractului.Garantia se constituie prin depunere in numerar la casseria DS Arad/prin virament bancar in contulDS Arad, deschis la Trezoreria Arad, cu numarul RO 57 TREZ 0215069XXX008354/printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de asigurari.Se va depune in original , in termen de 5 zile dela incheierea contractului, de catre ofertantul declarat cistigator.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii provenite din productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind calitatea de participant la licitatie 3.Declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG 34/2006;4.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta";5.Declaratie privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 ? persoane cu responsabilitati in derularea procedurilor de achizitie : Meches Mircea, Bradean Florica, Trifon Daniel, Pascalau Mircea, Mustata Dan, Cuzman Avram, Toader Emil;Documentele de la punctele 1-5 se vor prezenta conform formularelor care sunt cuprinse in sectiunea Formulare.6.Atestat fiscal privind situatia datoriilor la bugetul de stat ? in luna antarioara depunerii ofertei;7.Certificat fiscal privind obligatiile de plata la bugetele locale ? in luna anterioara depunerii ofertei. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la pct.6 si 7 sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens Certificat constatator emis de ORC, cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;
Media cifrei de afaceri globale , pe ultimii 3 ani - min. 400 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani;Prezentarea cel putin a unui document/contract/p.v.receptie din care sa rezulte ca ofertantul a furnizat in ultimii 3 ani produse similare in valoare de min.200000 lei
Prezentare mostre
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Estetica produsului
10%
Descriere: Se puncteaza de la 1 la 10 acuratete, respectare linii caracteristice
3.
Functionalitate produs
20%
Descriere: Se puncteaza de la 1 la 20 grad confort, tuseu purtare
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2012 10:30
Locul: Directia Silvica Arad, Str.Episcopiei, nr.48, Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorul operatorului economic sau imputernicitul acestuia
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care sunt oferte care au obtinut acelasi punctaj se declara cistigatoare oferta cu cel mai mic pret.Daca exista egalitate la ambele componente(financiara si tehnica) se va solicita depunerea, in plic inchis , la sediul DS Arad a unei noi oferte financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile , incepind cu ziua urmatoare celei in care s-a luat cunostinta de un act, considerat ilegal, emis de autoritatea contracttanta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DS Arad - Comp.Achizitii
Adresa postala: Str.Episcopiei, nr.48, Localitatea: Arad, Cod postal: 310084, Romania, Tel. +40 257280261, Email: [email protected], Fax: +40 257280361
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2012 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer