Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie incaltaminte de munte pentru personalul silvic de teren, palarii,cisme cauciuc, fulare si manusi


Anunt de participare numarul 38423/06.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA TARGU-MURES
Adresa postala: str.Enescu, nr6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265/250074, In atentia: d-lui Stainbok Sorin, Email: [email protected], Fax: 0265/264447, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA TARGU-MURES
Adresa postala: str.Enescu, nr6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265/250074, In atentia: d-lui Stainbok Sorin, Email: [email protected], Fax: 0265/264447, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA TARGU-MURES
Adresa postala: str.Enescu, nr6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265/250074, In atentia: d-lui Stainbok Sorin, Email: [email protected], Fax: 0265/264447, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie incaltaminte de munte pentru personalul silvic de teren, palarii, cisme cauciuc, fulare si manusi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul subunitatilor DS Targu-Mures din judetul Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de incaltaminte de munte confectionata din piele impermeabila oentru personalul silvic de teren, cisme cauciuc de tip vanatoresc, palarii de tip vanatoresc, fulare, cravate si manusi din piele
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
19323000-6 - Incaltaminte pentru munte (Rev.1)
18423000-0-Cravate (Rev.1)
18424000-7-Manusi (Rev.1)
18441000-2-Palarii (Rev.1)
19312200-8-Cizme de cauciuc (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- 350perechi bocanci, 350perechi ghete, 470 perechi cisme cauciu de tip vanatoresc, 470 palarii de tip vanatoresc, 470buc cravate, 470 perechi manusi, 470 buc fulare, insemne profesionale1880 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 350, 000 si 385, 880RON
II.2.2) Optiuni
Da
posibilitatea de a creste sau diminua cantitate contractata cu +sau - 5%
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 30 zile incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie partic 1% in cuantum de 3858 leidefalcata pe loturi, garantie buna executie5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii, cu OP, fila CEC sau virament
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-eligibilitate, neincadrarea in prev art 181din OUG34/2006, certificat Constatator emis de ORC cu identificarea domeniului princ si secundar de activitate in original sau copie legalizata, ,statutul firmei, certificat atestare fiscala original sau copie legalizata, plata taxelor locale in localitatea unde isi are sediul firma, original sau copie legalizata,
Actele emise de autoritati sa fie valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani,
- bilant contabilpe semestrul I 2007 depus si inregistrat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind livrari de prod similare in ultimii 3 ani, sustinuta prin certificate si recomandari din partea beneficiarilor,
-autorizatie de livrare produse,
- detinere sisteme de calitate din familia ISO sau echivalente,
-lista personalului mediu angajat,
-lista principalelor utilaje si echipamente tehnologice,
-prezentare buletine de analiza de la institut acreditat pentru materiale in original
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-minim 2 recomandari sustinute prin certificate edificatoare in original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S112-138134 din 14.06.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.12.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria unitatii in momentul ridicarii doc. de atribuire sau OP in cont RO23BRDE270SV03048642700
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.12.2007 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.12.2007 12:00
Locul: Sediul DS Targu-Mures, str.Enescu, nr 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii sau imputernicitii acestora pe baza imputernicirii scrise si semnate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Targu-Mures
Adresa postala: str Bolyai, nr.30, ,Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540065, Romania, Tel.0265/269634, Fax: 0265/199269
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str, Stavoproleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al DS Targu-Mures
Adresa postala: str.Enescu, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265/250074, Email: [email protected], Fax: 0265/264447, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2007 08:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer