Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie incaltaminte pentru personalul silvic si pentru personalul, altul decat cel silvic


Anunt de participare numarul 146228/02.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Pahoni Florin, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: Str.V.A.Urechia, nr.24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. +40 233211696, In atentia: Pahoni Florin, Email: [email protected], Fax: +40 233212736, Adresa internet (URL): ww.silvant.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
www.e-licitatie.ro
Adresa postala: Str.Italiana, nr.22, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Email: [email protected], Fax: +40 213032937
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ofertele se depun in SEAP - www.e-licitatie.ro
Adresa postala: Str.Italiana, nr.22, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Email: [email protected], Fax: +40 213032937
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie incaltaminte pentru personalul silvic si pentru personalul, altul decat cel silvic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia centrala a Directiei Silvice Neamt, str.Nordului, nr.4, Piatra Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie incaltaminte pentru personalul silvic si pentru personalul, altul decat cel silvic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18813000-1 - Incaltaminte cu fete de piele (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pantofi de primavara ? toamna ? barbati/personal feminin: 575 perechiPantofi de vara ? barbati: 460 perechiPantofi de vara ? personal feminin: 59 perechiBocanci ? personal teren: 373 perechiGhete captusite ? personal birou ? barbati: 143 perechiGhete captusite ? personal birou ? personal feminin: 50 perechi
Valoarea estimata fara TVA: 529, 915RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este stabilit conform prevederilor art.43^1, alin.2, lit.a din OUG nr.34 /2006 si este de 10.598, 30 lei. In masura in care consiliul respinge contestatia ca nefondata sau contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.309, 91 lei (conf.art.278^1, alin.1, lit.b din OUG nr.34 / 2006). Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: A) Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se depune in original la sediul Directiei Silvice Neamt pana la data limita de depunere a ofertelor, conf.art.86 din HG 925 / 2006. Se va completa formularul nr.12 saunr.13, functie de cum prevede daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. B) Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, care se depune o copie a acestuia pe SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor, conf.art.86 din HG 925 / 2006.In situatia in care I.M.M.-urile beneficiaza de prevederile Legii nr.346 / 2004 ofertantii au obligatia de a depune in SEAP, odata cu oferta, dovada ca sunt I.M.M.(formularul nr.1). Cont: RO 47 BRDE 280 SV 02378682800 ? BRD Piatra Neamt.Garantia de participare se poate constitui si in euro;data la care se va face echivalenta leu/euro este cursul comunicat de BNR in a 8 - a zi de la data publicarii anuntului de participare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie ale directiei silvice.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formulare: Declaratie privind eligibilitatea(se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati; terti sustinatori daca este cazul);Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34 / 2006 - se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing.Gherghel Doru ? director; ing.Gorghiu Mircia ? director
tehnic; ec.Matrescu Radu ? director economic; ing.Cucos Vasile ? birou corp control; ing.Alungulesei Ciprian ? birou corp control; ing.Pahoni Florin ? compartiment achizitii publice; ing.Isciuc Dana ? compartiment achizitii publice; jr.Romaniuc Camelia - compartiment juridic; jr.Chindea Iulian ? compartiment juridic; ec.Pana Doina ? birou financiar ? contabil; ec.Mihalache Magda - birou financiar ? contabil. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181(se va
prezenta de ofertanti si daca este cazul de ofertanti asociati; terti sustinatori.Tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181, lit.a, c^1 si d din OUG nr.34 / 2006);Prezentare: Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria locala. Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care este stabilit termenul limita de depunere a ofertelor.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34 / 2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata ( amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita pentru depunerea ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original / copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare si prezentare formular ?Informatii generale?. Cifra de afaceri globala medie pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie de cel putin 1.000.000 lei. Echivalenta leu / euro se va face folosind cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Anul 2010 - 4, 2099 lei/ euro; anul 2011 - 4, 2379 lei/euro; anul 2012 - 4, 4560 lei/euro.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular nr.3.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind asocierea.Completarea formularului ?Acord de asociere?.
Prezentare mostre ale produselor specificate in caietul de sarcini. Mostrele se vor prezenta astfel: -Pantofi de primavara ? toamna ? barbati ? o mostra care corespunde unei marimi din necesarul pentru barbati (birou+teren);
-Pantofi de primavara ? toamna ? personal feminin ? o mostra care corespunde unei marimi din necesarul pentru personalul feminin;
-Pantofi de vara ? barbati ? o mostra care corespunde unei marimi din necesarul pentru barbati (birou);
-Pantofi de vara ? personal feminin ? o mostra care corespunde unei marimi din necesarul pentru personalul feminin;
-Bocanci ? personal teren ? o mostra care corespunde unei marimi din necesarul pentru personalul de teren;
-Ghete captusite ? personal birou ? barbati ? o mostra ccare corespunde unei marimi din necesarul pentru barbati (birou);
-Ghete captusite ? personal birou ? personal feminin ? o mostra care corespunde unei marimi din necesarul pentru personalul feminin.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani produse similare in valoare totala de minim 500.000 lei, fara TVA. Se vor prezenta urmatoarele: -Formular ?Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani?.-Documente edificatoare din care sa reiasa faptul ca s-au livrat produse similare si din care sa reiasa valoarea de minim 500.000 lei, fara TVA (ex.copii dupa procesele verbale de receptie, etc.).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular nr.10.Prezentare mostre.Completare formular nr.11. Prezentare documente edificatoare din care sa reiasa faptul ca s-au livrat produse similare si din care sa reiasa valoarea de minim 500.000 lei, fara TVA (ex.copii dupa procesele verbale de receptie, etc.).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere (formular nr.2), semnata si stampilata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt ele solicitate. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret deindeplinire a cerintelor de calificare si selectie, inclusiv valori (cf.art.11, alin.4 din HG 925 / 2006). Eventualele obiectiuni la modelul de contract, respectiv modificari ale clauzelor contractuale sau adaugarea unor clauze noi, vor fi formulate in scris cu justificari si vor fi inaintate impreuna cu documentele de calificare. Daca ofertantul propune clauze contractuale noi sau modifica clauzele din proiectul de contract, iar acestea sunt dezavantajoase pentru directia silvica, aceasta isi rezerva dreptul de a le respinge si are obligatia de a informa ofertantul cu privire la aceasta situatie. Fiind o procedura online, daca, dupa evaluare, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, in vederea departajarii ofertelor, comisia de evaluare va solicita ofertantilor de pe primul loc, prin intermediul SEAP clarificari, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente ce contin noi valori.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de contestatar despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: Str.V.A.Urechia, nr.24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. +40 233211696, Email: [email protected], Fax: +40 233212736, Adresa internet (URL): www.silvant.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2013 13:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer