Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie incaltaminte serviciu ? D.S. Bacau


Anunt de participare numarul 141398/07.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: Str. Petricani nr. 9A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023842, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Bacau
Adresa postala: str. N. Titulescu nr. 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600267, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment achizitii, Tel. +40 234588959, Email: [email protected], Fax: +40 234519348
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Bacau
Adresa postala: str. N. Titulescu nr. 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600267, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment achizitii, Tel. +40 234588959, Email: [email protected], Fax: +40 234519348
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Bacau
Adresa postala: str. N. Titulescu nr. 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600267, Romania, Punct(e) de contact: secretariat, Tel. +40 234588959, Email: [email protected], Fax: +40 234519348
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie incaltaminte serviciu ? D.S. Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia D.S. Bacau ? com. N. Balcescu
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop achizitia de elemente de echipament ce compun uniforma de serviciu pentru personalul silvic conform precizarilor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18823000-4 - Incaltaminte pentru munte (Rev.2)
18317000-4-Sosete (Rev.2)
18813300-4-Incaltaminte de oras (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT nr. 1 ?ciorapi / sosete 11000 per.
LOT nr. 2 ?ghete captusite 120 per.
LOT nr. 3 ?bocanci teren 370 per.
LOT nr. 4 ?pantofi primavara - toamna 535 per.
LOT nr. 5 ? pantofi vara120 per.
Valoarea estimata fara TVA: 264, 150RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare este de 5283 lei per total loturi, din care pentru lotul: ?1 =1430 lei;2 =480 lei;3 =1480 lei;4 =1605 lei;5 =288 leib) Perioada de valabilitate a GP: 60 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.c) Modul de constituire a garantiei de participare: - plata in numerar la caseria Directiei Silvice Bacau, - ordin de plata (virament bancar) cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor (cont RO20 BRDE 040SV 1840 1150 400, deschis la BRD S.A. Bacau) Pe ordinul de plata se va face mentiunea: ?Garantie de participare ?licitatie incaltaminte serviciu ? lot nr.........?.- fila cec confirmata de banca emitenta- scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea AC ?Dovada GP se depune si in original la sediul AC, cel mai tarziu pana la deschiderea ofertelor.Echivalenta pentru GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.d) In cazul asociatiilor, GP poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati.GP nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.Ofertantii care vor constitui GP in conf. cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, cu modif. si compl. ult. au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM prin atasarea formularului ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM?. In cazul asociatiilor este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta o IMM.? AC are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiileprev. de HG 925/2006 art.87? Restituirea GP se va face in baza cererii depuse in original, de catre ofertant, la sediul AC Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului constituita prin: - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract cu termen de valabilitate de 12 luni de la incheierea contractului.-prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu prevederile HG 1045 din 19.10.2011.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare si garantia de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se va completa si prezenta formularul ?declaratieprivind eligibilitatea?.
Cerinta nr. 2
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Se va completa si prezenta formularul ?declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?
Cerinta nr. 3
Ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat.Prezentarea certificatului de atestare fiscala eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor de plata , care sa ateste lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata ( amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. La depunerea ofertelor se vor anexa documente justificative pentru aceste inlesniri.
Cerinta nr. 4
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se va completa si prezenta formularul ?declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006?. (persoanele din cadrul autoritatii contractante implicate in orgnizarea , derularea si finalizarea actualei proceduri sunt: Ghelasa Viorel - director, Manaila Gheorghe ? director tehnic, Tabacaru Ion ? director economic, Geana Silviu - sef birou paza, Rusu Melania - sef birou contabilitate, Burghelea Oliver - sef birou personal, Olteanu Gheorghe - resp. paza, Caliap Animaria - resp. achizitii, Szabo Alexandru - resp. achizitii)
Cerinta nr. 5
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale. In acest sens, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.
Se va completa si prezenta formularul ?Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta?. conform prevederilor Ordinului 314/2010 Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati pentru domeniile specifice contractului (sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri).Se va prezenta Certificat constatator, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte:
a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
b. codul unic de inregistrare;
c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
d. structura actionariatului;
e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
f. domeniul de activitate principal;
g. domeniile de activitate secundare;
h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Alte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala.
Atentie! Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete, deci lipsa.Inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii , ofertantului de primul loc i se va solicita prezentarea Certificatului Constatator in original sau copie legalizata in situatia in care a prezentat documentul in forma copie cu originalul.In cazul, in care, in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de tipul celor de la amintite mai susse accepta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrareca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Se vor atasa copii dupa original si traducere autorizata (certificata) in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa prezinte informatii minime legate de activitatea lor. Completarea si prezentarea formularului " Informatii generale".
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba cifra de afaceri globala anuala medie in ultimii 3 ani in functie de loturile la care participa, minim:
- lot 1:143000 lei,
- lot 2:48000 lei,
- lot 3:148000 lei,
- lot 4:160500 lei,
- lot 5:28800 lei.
La calculul echivalentei cifrei de afaceri, pentru conversia lei/valuta se va lua ca referinta cursul mediu anual comunicat de BNR dupa cum urmeaza: 2009:1euro=4, 24lei, 1USD=3, 05lei,
2010:1euro=4, 21lei, 1USD=3, 18lei,
2011:1euro=4, 24lei, 1USD=3, 05lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Alaturi de oferta se vor prezenta mostre pentru fiecare produs din caietul de sarcini conform Ordinului MAPDR nr.1305/2005 modificat prin Ordinul nr.332/2006. Mostrele raman in custodia Achizitorului pana la adjudecarea licitatiei.Atasat mostrelor de produs se vor depune si esantioane din materialele utilizate.
, inclusiv accesorii, daca este cazul (esantioane in pielea utilizata pentru confectionare, captuseli, esantioane de tesatura in cazul ciorapilor, etc) . Pentru materialele de baza (tesaturi in cazul ciorapilor) si piele/ captuseli (in cazul elementelor de incaltaminte) se vor prezenta obligatoriu buletine de analiza emise de un laborator acreditat.
Cerinta nr. 1
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au experienta in domeniullivrarii de produse similare .Prezentarea si completarea formularelor Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani siExperienta similara". Experienta similara va fi dovedita de prezentarea a cel putin unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa se confirme livrari de produse similare, pe loturi avand valoare minima lot1 71500 lot2 24000 lot3 74000 lot4 80250 lot5 14400 lei, insotite de Recomandare/recomandari din partea beneficiarilor, certificari emise de achizitor sau Documente constatatoare conform OUG 34/2006 care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale.
Obiectul contractelor de furnizare similare sa se regaseasca in lista principalelor livrari de bunuri in ultimii 3 ani.
In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie indeplinite de unul sau mai multi subcontractanti, capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna.Se va completa si prezenta formularul ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?.
Fiecare subcontractant va prezenta formularul ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 actualizata? si formularul ?Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 46 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 actualizata impreuna cu certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.
Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire.
Ofertantii trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitatii. Prezentarea certificatului ISO 9001/2008 valabil la data limita de depunere a ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14167 / 28.11.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.01.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.01.2013 13:00
Locul: sediul DS Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Contractul este finantat din surse proprii.Daca in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret, o noua propunere financiara, in plic inchis, care va fi depusa la o data si o ora stabilita in sedinta de deschidere a ofertelor.In baza art. 60 alin. 2 OUG 34/2006, corespondenta dintre autoritatea contractanta si operatorii economici, pe parcursul derularii procedurii de atribuire a contractului, se va face in scris, obligatoriu prin fax sau optional prin Posta Romana sau curierat.In baza art. 62 alin. 2 OUG 34/2006, confirmarea de primire din partea operatorilor economici este obligatorie si se va face, fara a mai fi necesara precizarea expresa a autoritatii contractante, prin retransmiterea in maximum 24 de ore a paginii nr.1 primite, cu numar de inregistrare de intrare de la operatorul economic.Nota: Operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare indeplineste conditiile de IMM. Lipsa acestei dovezi face ca ?asocierea? sa nu beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor. Ca urmare, in cazul in care se asociaza doua sau mai multe IMM-uri ofertantii vor prezenta si un centralizator cu datele (parametrii de identificare ca IMM).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele pentru exercitarea cailor de atac sunt conform celor prevazute la art. 256 (2) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Bacau - oficiu juridic
Adresa postala: str. N. Titulescu nr. 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600267, Romania, Tel. +40 234588959, Fax: +40 234519348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.01.2013 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer