Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie incaltaminte serviciu ? D.S. Bacau


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
177.905 RON

Castigatorul Licitatiei: MEDIMPACT S.A.
Anunt de atribuire numarul 141398/14.03.2013
Informatii anunt de participare asociat 134635
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: Str. Petricani nr. 9A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023842, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitie incaltaminte serviciu ? D.S. Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia D.S. Bacau ? com. N. Balcescu
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop achizitia de elemente de echipament ce compun uniforma de serviciu pentru personalul silvic conform precizarilor din caietul de sarcini
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18823000-4 - Incaltaminte pentru munte (Rev.2)
18317000-4-Sosete (Rev.2)
18813300-4-Incaltaminte de oras (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
177, 905RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14167 / 28.11.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 1928 Denumirea: " Contract de furnizare pantofi primavara toamna"
V.1) Data atribuirii contractului 19.02.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
MEDIMPACT S.A.
Adresa postala: I.C.BRATIANU 20-26, Localitatea: Medias, Cod postal: 551003, Romania, Tel. 0269842182, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0269845045, Adresa internet (URL): www.medimpact.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 80250.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 52965.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
4
Contract nr: 1929 Denumirea: " Contract de furnizare ciorapi personal silvic"
V.1) Data atribuirii contractului 19.02.2013
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
LAROM IMPEX S.R.L.
Adresa postala: Str.Morii, Ap.25, Localitatea: Reghin, Cod postal: 545300, Romania, Tel. 0265/511535, Email: [email protected], Fax: 0265/511535, Adresa internet (URL): http: //larom.ro/index.htm
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 71500.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 49500.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 1927 Denumirea: " Contract de furnizare ghete , bocanci, pantofi de vara"
V.1) Data atribuirii contractului 19.02.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PROTECT STYL INDUSTRY
Adresa postala: Bulevardul Unirii, nr.30, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600192, Romania, Tel. +40 234515253, Email: [email protected], Fax: +4 0234515253, Adresa internet (URL): www.protectstyl.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 112400.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 75440.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2, 3, 5
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Contractul este finantat din surse proprii.Daca in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret, o noua propunere financiara, in plic inchis, care va fi depusa la o data si o ora stabilita in sedinta de deschidere a ofertelor.In baza art. 60 alin. 2 OUG 34/2006, corespondenta dintre autoritatea contractanta si operatorii economici, pe parcursul derularii procedurii de atribuire a contractului, se va face in scris, obligatoriu prin fax sau optional prin Posta Romana sau curierat.In baza art. 62 alin. 2 OUG 34/2006, confirmarea de primire din partea operatorilor economici este obligatorie si se va face, fara a mai fi necesara precizarea expresa a autoritatii contractante, prin retransmiterea in maximum 24 de ore a paginii nr.1 primite, cu numar de inregistrare de intrare de la operatorul economic.Nota: Operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare indeplineste conditiile de IMM. Lipsa acestei dovezi face ca ?asocierea? sa nu beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor. Ca urmare, in cazul in care se asociaza doua sau mai multe IMM-uri ofertantii vor prezenta si un centralizator cu datele (parametrii de identificare ca IMM).
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Bacau - Sectia Comerciala si Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel. +40 234207604, Fax: +40 234207601
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Bacau - oficiu juridic
Adresa postala: str. N. Titulescu nr. 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600267, Romania, Tel. +40 234588959, Fax: +40 234519348
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2013 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer