Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Indicatoare de corespondenta faze pentru celule MT in SF6, pentru ENEL Banat, ENEL Dobrogea si ENEL Muntenia


Anunt de participare (utilitati) numarul 83925/07.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Ion Cristinel Marciuc, Tel.0256405306, In atentia: Nora Arbanas, Email: [email protected], Fax: 0256405309, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie Indicatoare de corespondenta faze pentru celule MT in SF6, pentru ENELBanat, ENELDobrogea si ENELMuntenia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - pentru Lotul 1- Banat: -UTR Timisoara : str. Sulina, nr. 11, loc. Timisoara;
- pentru Lotul 2- Dobrogea: -UTR Constanta, str. Nicolae Iorga, nr..89A , Constanta- pentru Lotul 3- Muntenia : -UTR Bucuresti: B-dul Ion Mihalache, nr. 41-43, Sector 1, Bucuresti;
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract furnizare produse.Cumparare153 buc. Indicatoare corespondenta faze pentru celule MT in SF6 conform precizarilor din Documentatia de atribuire sidin Anexele 1 aferente fiecarui lot.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38341300-0 - Instrumente de masurare a marimilor electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cumparare 153 buc. Indicatoare corespondenta faze
-pentru Lotul 1 Banat - 53 buc ; Valoare disponibila-155.055 lei fara TVA;
- pentru Lotul 2 Dobrogea - 60 buc ; Valoare disponibila- 175.500 lei fara TVA;
- pentru Lotul 3 Muntenia -40 buc ; Valoare disponibila 117.000 lei fara TVA;
Valoarea estimata fara TVA: 447, 555RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar participare: Lot1:2000 lei/474 Euro; Lot 2:2300 lei/546 Euro; Lot 3:1500 lei/356 Euro; Pt.IMM 50%..Gar. buna exec: 10%(5% pt.IMM)din valf.TVA a contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizareacontractului de asociere , fara a crea o noua personalitate juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe proprie raspundere pt neincadrarea in art. 180 si 181 din OUG 34/2006, pt. calitatea de participant la procedura si structura societatii, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorde plata la buget si a taxelor locale, Certificat de Inregistrare si Constatator emise de ORC sau Camera de Comert, documente care dovedesc incadrarea ca IMM, certificatatestare sistem calitate conform SREN ISO 9001/2001 sau echivalent pt.toti participantii la procedura si pt. furnizorii si producatorii declarati
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, cifraafaceri din ultimii 3 ani: Lot 1:260.000lei// 61.700 Euro);Lot 2:300.000 lei /71.200 ; Lot 3:200.000 lei/47.460 Euro: Pt.IMM 50 . Daca e cazul persoana sustinatoare, asociati .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani, experienta similara: 1, 2 sau 3 contracte cu val cumulata de min: Lot 1-120.000 lei/28.500 euro;Lot2-140.000 lei/33.200 euro;Lot3-90.000 lei/21.350 euro, recomandari pt. contractele prezentate la experienta similara, autorizatie de livrare de la producator, documente de omologare Enel, lista subcontractantilor, persoana sustinatoare (daca este cazul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1 (una) runda, durata runda o zi. Invitatia cu data licitatiei electronice si participantii admisi se transmite electronic prin SEAP. Procesul repetitiv de ofertare se refera la pretulfiecarui lot .
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2009 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2009 11:00
Locul: Sediul Enel Distributie Banat, str. Pestalozzi, nr. 3-5, Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, persoanele imputernicite de ofertanti, alte persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta depasirea fondurilor disponibile alocate pe loturi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Consiliului National de Solutionare a ContestatiilorBucuresti, str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de ApelTimisoara
Adresa postala: Timisoara, P-ta Tepes Voda nr. 2A Timisoara;, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300015, Romania, Tel.0256/494650, Fax: 0256/310641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Enel Distributie Banat
Adresa postala: Serviciul Juridic Enel Distributie Banat, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Tel.0256/405045, Fax: 0256/405346
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2009 11:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer