Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie ingrasaminte azotate


Anunt de participare numarul 141609/25.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Braila
Adresa postala: str.Golesti nr.29, Localitatea: Braila, Cod postal: 810024, Romania, Punct(e) de contact: comp.achizitii, Tel. +40 239615425, In atentia: Dumitrescu Alin, Email: [email protected], Fax: +40 239615536, Adresa internet (URL): -
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania, Punct(e) de contact: www. e-licitatie.ro, Tel. +40 213032997, In atentia: -, Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): -
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Braila
Adresa postala: str. Golesti nr.29, Localitatea: Braila, Cod postal: 810024, Romania, Punct(e) de contact: secretariat, Tel. +40 239615425, In atentia: Dumitrescu Alin, Email: [email protected], Fax: +40 239615536, Adresa internet (URL): -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie ingrasaminte azotate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul de Armasari Ramnicelu, com. Ramnicelu Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cumparare 50000 kg azotat de amoniu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24410000-1 - Ingrasaminte azotate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
50000 kg azotat de amoniu
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 1000 lei.Forma de constituire a garantiei de participare: - numerar la casieria unitatii (str. Golesti nr.29 Braila), - virament bancar cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor in contul RO 22 RZBR0000060004661623 ? Raiffeisen Bank Brailasau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari.Pentru o garantie de participare depusa in euro echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu cinci zile.In cazul in care garantia de participare nu este prezentata pana cel mai tarziu la deschiderea ofertelor precum si in cazul in care nu este constituita inconditiileprezentatemaisus, incuantumulstabilitinprezentadocumentatie, respectivaofertavafi considerata inacceptabila si va fi respinsa. Perioada de valabilitate a garantiei va fi de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea- in care operatorul economic declara ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute de art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, formular nr.1 sectiunea Formulare, "Declaratie privind calitatea de participant la procedura in care operatorul economic declara in ce calitate participa si depune oferta si daca face parte din grupuri sau retele de operatori economici.Pentru indeplinirea acestei cerinte se va completa Formularul nr.5 din sectiunea Formulare.
2. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181-in care operatorul economic declara ca nu se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006.Pentru indeplinireaacestei cerinte se va completa formularul nr.2 sectiunea Formulare.
3. Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art.691(evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele care semneaza , aproba documentele aferente procedurii sunt: Ing.Vicol Costica, ec.Musat Doina, ec. Dumitrescu Alin, ing.David Marian, jur.Mariana Ivanescu.Pentru indeplinirea acestei cerinte se va completa formularul nr.11 sectiunea Formulare
4. Certificat de participare cu oferta independenta , conform ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Se va completa formularul nr.4 sectiunea Formulare. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie lizibila conforma cu originalul.Informatiile din certificat trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau in copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifrade afaceri globala pe ultimii 3 ani.Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012), fara a se impune pentru dovedirea acestui indicator prezentarea bilantului contabil inregistrat, sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular nr.8 sectiunea Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Din lista trebuie sa rezulte ca a livrat produsesimilare celor care fac obiectul achizitiei.Se vor prezenta recomandari/documente de confirmare (emise sau contrasemnate de beneficiari) pt. fiecare contract cu obiect similar prezentat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea declaratiei privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, Formular nr.6 sectiunea Formulare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
307 / 18.01.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2013 09:00
Locul: Directia Silvica Braila, str.Golesti nr.29, Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile cu pretul cel mai scazut contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financaira are pretul cel mai scazut, evident in minus.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Braila - Oficiul Juridic
Adresa postala: str.Golesti nr.29, Localitatea: Braila, Cod postal: 810024, Romania, Tel. +40 239615425, Email: [email protected], Fax: +40 239615536, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.01.2013 13:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer