Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie ingrasaminte chimice


Anunt de participare numarul 132933/06.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU CULTURA PLANTELOR PE NISIPURI DABULENI
Adresa postala: romania, Localitatea: Dabuleni, Cod postal: 207220, Romania, Punct(e) de contact: Nicusor Vladu, Tel. +40 745574362, Email: [email protected], Fax: +40 251334347, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare-Dezvoltare in agricultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie ingrasaminte chimice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrul de Cercetare-Dezvoltare pentru Cultura Plantelor pe Nisipuri Dabuleni, str. Victoriei, oras Dabuleni, judetul Dolj.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie ingrasaminte chimice: - ingrasaminte chimice azotate(azotat de amoniu)33, 5% azot substanta activa, ambalate la saci a 50 kg.
- ingrasaminte chimice complexe tip 1.1.1.NPK- ambalate la saci a 50 kg.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24410000-1 - Ingrasaminte azotate (Rev.2)
24440000-0-Diverse tipuri de ingrasaminte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ingrasaminte chimice azotate(azotat de amoniu)- 389 toneIngrasaminte chimice complexe tip 1.1.1. NPK- 20 tone
Valoarea estimata fara TVA: 563, 260RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
6000 lei. Perioada de valabilitate :60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire : - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original in contul: RO 66MIRO0000611636850201, deschis la ProCredit Bank, Sucursala Dabuleni..- prin scrisoare de garantie bancaraFormularul nr. 10Dovada constituiriise va prezenta in limba romana panacel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelorRestituirea : inbaza solicitarii transmise de operatorul economic.Pentru operatorii economici incadrati conform Legii nr. 346/2004, in categoria IMM-urilor, va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. Sunt considerate ofertanti tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de :4344 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii si subventii acordate conform legislatiei in vigoare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare : Cazier judiciar si Cazier fiscala)
Acestedocumente nu se solicita eventualilor subcontractanti
b)In cazul depunerii unei oferte in asociere , fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei
c)In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiarsi/sau tehnico-profesional decatre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioareprin Legea nr.279/2011, art.13, art.19, art.20;
- Se va completa de fiecare asociat in cazul ofertei in asociere
Certificat de atestare fiscala( datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare depunerii ofertelor.-Certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare depunerii ofertelor.
Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara in care isi are rezidenta ofertantul.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Conditii de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude( va exclude) ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat al statului precum si la cel local ( indiferent de cuantumul acestora) la data de 30.06.2011.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare prin Legea nr. 279/2011, art.13;Persoane cu functii de decizie : Olingher Cristian, Toma Vasile, Anghel Lucian, Marin Sabin, Ratoi Iulian, Slavu Florian, Patru Ion
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta- Ordinul 314/2010; Certificat constatator emis de ONRC- dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului- original sau copie legalizata ;
Autorizatie de functionare pentru persoane fizice;
Documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare- copie legalizata pentru persoane fizice/juridice straine;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la data de 30.06.2011vizat de organele competente;
Cifra medie anuala de afaceri globala in ultimii 3 ani 2008, 2009, 2010 de minim 500000 lei(pentru IMM-uri va fi admisa in cuantum de 50% din ninelul minim impus).Valorile vor fi exprimate in lei la un cursulmediu lei/euro : Anul 2008-3, 6827 lei;Anul 2009-4, 2373 lei;Anul 2010- 4, 2099 lei;
Note:
a.Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana , indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
b.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Unul sau mai multe contracte cu valoare totalade 500000 lei;
Unul sau cel mult 3 contracte similare in valoare cumulata de 500000 lei .Pentru fiecare contract se va atasa recomandare si document constatator. In cazul asocierii, experienta similaraa ofertantului se demonstreaza prin luarea in considerare a tuturor resurselor membrilor grupului de operatori economici , conform art. 191 alin.3 din OUG 34/2006 aprobata si modificata ;Acord de asociere;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a putea participa la etapa finala de licitatie electronica, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAPAutoritatea contractanta va invita sa participe la aceasta etapa doar ofertantii care au oferte admisibile. Invitatia se va transmite pe cale electronica, simultan tuturor ofertantilor.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul total al ofertei exprimat in lei fara TVA.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.Ofertantii nu vor vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie.Pas minim de licitare: 0.1%Etapa finala de licitatie electronicava avea osingura runda durata acesteia fiind de o zi.In cazul in care ofertantul, care a depus oferta admisibila, nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica pretul total, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, si care a fost introdusa in SEAP de autoritatea contractanta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2012 08:50
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.02.2012 10:00
Locul: Centrul de Cercetare-Dezvoltare pentru Cultura Plantelor pe Nisipuri Dabuleni, oras Dabuleni, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare sireprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca dupa finalizarea licitatie electronice se constata ca pe primul loc exista ofertanti cu preturi egale , autorita contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertantilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostintadespre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Centrul de Cercetare-Dezvoltare pentru Cultura Plantelor pe Nisipuri dabuleni
Adresa postala: str. Victoriei, Localitatea: Dabuleni, Cod postal: 207220, Romania, Tel. +40 251334402, Email: [email protected], Fax: +40 251334347
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2012 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer