Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie ingrasaminte chimice pentru anul 2013


Anunt de participare numarul 141442/11.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU CULTURA PLANTELOR PE NISIPURI DABULENI
Adresa postala: romania, Localitatea: Dabuleni, Cod postal: 207220, Romania, Punct(e) de contact: Nicusor Vladu, Tel. +40 745574362, Email: [email protected], Fax: +40 251334347, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare in agricultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie ingrasaminte chimice pentru anul 2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrul de Cercetare-Dezvoltare pentru Cultura Plantelor pe Nisipuri Dabuleni, str. Victoriei, oras Dabuleni, judetul Dolj.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ingrasaminte chimice azotate cu un continut minim de 33, 5% N - azotat de amoniuIngrasaminte chimice azotate cu un continut minim de 46, 0% N-ureeIngrasaminte chimice complexe NPK 1.1.1.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24410000-1 - Ingrasaminte azotate (Rev.2)
24440000-0-Diverse tipuri de ingrasaminte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ingrasaminte chimice azotate cu un continut minim de 33, 5% N - azotat de amoniu-405 toneIngrasaminte chimice azotate cu un continut minim de 46, 0% N- 7 toneIngrasaminte chimice complexe NPK 1.1.1.-20 tone
Valoarea estimata fara TVA: 579, 090RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
6000 lei. Perioada de valabilitate :60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire : - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original in ron in contul: RO 93CECEDJ0158RON0714852, deschis la CEC Bank, Sucursala Craiova sau in euro in contul RO67BRDE170SV39069541700, deschis la BRD Dabuleni. Pentru depunerea garantiei de participare in euro se va folosi cursul de schimb leu/euro de la data publicarii anuntului de participare. - prin scrisoare de garantie bancara Formular nr 10. Dovada constituirii se va prezenta in limba romana pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor Restituirea : in baza solicitarii transmise de operatorul economic. Pentru operatorii economici incadrati conform Legii nr. 346/2004, in categoria IMM-urilor, va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. Sunt considerate ofertanti tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM. In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de :4344 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii si subventii acordate conform legislatiei in vigoare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare -Formular nr. 2Aceste documente nu se solicita eventualilor subcontractantib)In cazul depunerii unei oferte in asociere , fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteic)In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiarsi/sau tehnico-profesional decatre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare prin Legea nr.279/2011, art.13, art.19, art.20;
- Se va completa de fiecare asociat in cazul ofertei in asociere- formular nr. 3Certificat de atestare fiscala( datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare depunerii ofertelor.-Certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare depunerii ofertelor.Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara in care isi are rezidenta ofertantul.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditii de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude( va exclude) ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat al statului precum si la cel local ( indiferent de cuantumul acestora)in luna anterioara depunerii ofertelor.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare prin Legea nr. 279/2011, - Formular nr. 8; art.13;Persoane cu functii de decizie : Diaconu Aurelia, Raducanu Dumitru, Olingher Cristian, Toma Vasile, Anghel Lucian, Marin Sabin, Slavu Florian, Vladu Nicusor, Patru IonCertificat de participare la procedura cu oferta independenta- Ordinul 314/2010-Formular nr. 4 Certificat constatator emis de ONRC- dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului- original sau copie conforma cu originalul ;Autorizatie de functionare pentru persoane fizice;Documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare- traduceri legalizate pentru persoane fizice/juridice straine;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri globala in ultimii 3 ani, de minim 500000 lei(pentru IMM-uri va fi admisa in cuantum de 50% din ninelul minim impus).Valorile vor fi exprimate in lei la un cursul mediu lei/euro din anii respectivi; Note: a.Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana , indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. b.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Unul sau mai multe contracte cu valoare totala cumulata de cel putin 500000 lei; Livrarile se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiari.Se va permite si depunerea unei declaratii a operatorului economic. Asociere;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a putea participa la etapa finala de licitatie electronica, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP Autoritatea contractanta va invita sa participe la aceasta etapa doar ofertantii care au oferte admisibile. Invitatia se va transmite pe cale electronica, simultan tuturor ofertantilor. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul total al ofertei exprimat in lei fara TVA. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta. Ofertantii nu vor vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie. Pas minim de licitare: 0.01% Etapa finala de licitatie electronica va avea o singura runda durata acesteia fiind de o zi. In cazul in care ofertantul, care a depus oferta admisibila, nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica pretul total, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, si care a fost introdusa in SEAP de autoritatea contractanta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.01.2013 10:00
Locul: Centrul de Cercetare-Dezvoltare pentru Cultura Plantelor pe Nisipuri Dabuleni, oras Dabuleni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputernici ai ofertantilor si comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca dupa finalizarea licitatie electronice se constata ca pe primul loc exista ofertanti cu preturi egale , autorita contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertantilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Centrul de Cercetare-Dezvoltare pentru Cultura plantelor pe Nisipuri Dabuleni
Adresa postala: str. Victoriei, jud. Dolj, Localitatea: Dabuleni, Cod postal: 207220, Romania, Tel. +40 251334402, Email: [email protected], Fax: +40 251334347
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.01.2013 16:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer