Licitatie Publica - Achizitie, instalare, configurare si integrare ECHIPAMENTE RETEA SI SERVERE SCADA
Anunt de participare (utilitati) numarul 144479/19.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA MOTROC, Tel. +40 372523238, Email: [email protected], Fax: +40 372523810, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie, instalare, configurare si integrare ECHIPAMENTE RETEA SI SERVERE SCADA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul CEZ DISTRIBUTIE din Craiova, Pitesti, Alexandria, Galicea, Bailesti, Basarabi, Barbatesti, Barsesti, Craiova Centru, Rosia, Iancu Jianu
Codul NUTS: RO41 - Sud-Vest Oltenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona, instala, configura si integra in reteaua CEZ Distributie ECHIPAMENTE RETEA SI SERVERE SCADA conform Caietului de Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32413100-2 - Rutere de retea (Rev.2)
48620000-0-Sisteme de operare (Rev.2)
51311000-5-Servicii de instalare de echipament radio (Rev.2)
51611100-9-Servicii de instalare de hardware (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 348, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare, 13485Lei. Pentru calculul echivalentei lei/valuta se va lua in considerare cursul BNR existent cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data si ora limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: garantia de participare se poate constitui si prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata in contul nr. RO 03 BRDE 170 SV 2668 9741 700 BRD Suc. Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. In cazul in care operatorului economic ii este respinsa o eventuala contestatie de catre CNSC, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006. La stabilirea garantiilor de participare, cifra de afaceri etc. se vor aplica prevederilor Legii nr. 346/2004 pentru intreprinderile mici si mijlocii, modificata cu Ordonanta nr. 27/2006 pentru intreprinderile mici si mijlocii. modificata cu Ordonanta nr. 27/2006 pentru intreprinderile mici si mijlocii Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 10% din valoarea de adjudecare a contractului de furnizare;Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform art.90, alin.(1) din HG925/2006). Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (conform art.90, alin.(3) din HG925/2006). Termenul de valabilitate al garantiei de buna executie va fi pe toata durata contractului. La stabilirea garantiilor de participare, cifra de afaceri etc. se vor aplica prevederilor Legii nr. 346/2004 pentru intreprinderile mici si mijlocii, modificata cu Ordonanta nr. 27/2006 pentru intreprinderile mici si mijlocii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face din fonduri proprii, prin virament bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pentru ultimii 3 ani in original sau copie conform cu originalul. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.
Modalitatea de indeplinire
Bilantul contabil pentru ultimii 3 ani in original sau copie conform cu originalul.
Capacitatea financiara de sustinere a achizitiei a)cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani, trebuie sa fie de cel putin 2.427.300 Lei. Pentru calculul echivalentei lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru ultimii 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
Formularul B2-Informatii Generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada posibilitatii de a incepe concomitent, in toate locatiile mentionate de Autoritatea Contractanta, livrarea, instalarea, configurarea si integrarea in reteaua CEZ Distributie a tuturor echipamentelor solicitate prin Caietul de Sarcini, in termen de 3 zile de la data semnarii contractului.
In cazul in care ofertantul declarat castigator nu indeplineste, in timpul derularii contractului cerinta de mai sus, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a rezilia contractulfara ca ofertantul sa aiba pretentii financiare sau de orice alta natura si de a atribui contractul ofertantului clasat pe locul urmator declarat admisibil.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa reiese ca ofertantul poate indeplini cerinta.
Ofertantul va face dovada disponibilitatii personalului certificat pentru acest proiect dupa cum urmeaza:
-Tivoli Monitoring V6.2 ? 1 consultant certificat;
-Tivoli Compliance Insight Manager v8.5 ? 1 consultant certificat;
-Deployment Professional Tivoli Netcool/OMNIbus V7.3 ? 1 consultant certificat;
-CCNA ? CISCO Certified Network Associate sau echivalent - 1 consultant certificat;
-CCNP ? CISCO Certified Network Professional sau echivalent - 1 consultant certificat;
-CCSP ? CISCO Certified Security Professional sau echivalent - 1 consultant certificat;
-CCDA ? CISCO Certified Design Associate sau echivalent - 1 consultant certificat;
-min 2 consultant certificat pentru implementare, suport si administrare de solutii de stocare, conform mediului existent al autoritatii contractante precizat in prezentul caiet de sarcini;
-min 2 consultant certificat pentru solutii de virtualizare VMware vSphere , conform mediului existent al autoritatii contractante;
-min1 consultant certificat pentru solutii de back-up conform solutiilor existente si in uz la autoritatea contractanta;
-min 1 consultanti certificati IBM eServer Certified Specialist ? pSeries AIX System Administrator
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta diplome (atestate) ale persoanelor responsabile eliberate de catre IBM, CISCO si VMware.
Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie privind personalul responsabil cu indeplinitrea contractului insotita de CV-urile persoanelor nominalizate.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie privind personalul responsabil cu indeplinitrea contractului insotita de CV-urile persoanelor nominalizate
Ofertantul trebuie sa demonstreze in ultimii trei ani furnizarea de produse similare cu cele solicitate prin Caietul de Sarcini, cu o valoare Lei(fara TVA) egala sau mai mare decat 674250. 1.Se va prezenta o declaratie privind lista principalelor produse furnizate, insotita de modul de indeplinire al obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care ofertantul nu prezinta experienta similara oferta va fi declarata innacceptabila.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta o declaratie privind lista principalelor produse furnizate, insotita de modul de indeplinire al obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care ofertantul nu prezinta experienta similara oferta va fi declarata innacceptabila
Prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii conform Standardului ISO 9001/2008 emis de organisme acreditate.
Modalitatea de indeplinire
Documentul va fi prezentat original sau copie lizibila certificata conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2013 11:00
Locul: Sediul SC CEZ DISTRIBUTIE SA Craiova, blv. N. Titulescu, nr.187, departament Achizitii, etaj 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
La data, ora si locul de depunere a candidaturilor, prevazute in anuntul de participare, se vor depune numai documentele de calificare (precizate la cap. III.2.1 lit. a si b, III.2.2, III.2.3 lit a si b) insotite de documentele de prezentare (cap. IV.4.3: pct. 1, 2, 3, 4, 5), urmand ca ofertele tehnico-financiare sa fie depuse, numai de candidatii calificati, dupa primirea invitatiei de participare la negociere. In conformitate cu art. 116 si 117 din OUG nr. 34/2006 numar de operatori economici preconizat: 3. Numarul de operatori economici preconizat nu este limitativ. Autoritatea contractanta nu doreste limitarea participantilor. Toti candidatii calificati vor fi invitati la negocieri. Negocierile se vor desfasura in runde succesive cu fiecare participant in parte pana cand oferta preliminara nu mai poate fi imbunatatita.In cazul in care doi sau mai multi operatori economici clasati pe locul 1 au acelasi pret, pentru departajare, se va solicita depunerea unei noi oferte intr-un plic inchis, la o data care va fi anuntata. Preturile vor fi calculate cu maxim 2 zecimale.Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CEZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Str. N. Titulescu, nr.187, etaj 3, Departament Achizitii, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel. +40 248523238, Email: [email protected], Fax: +40 372523810
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2013 15:56