Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie, instalare si punere in functiune echipamente medicale


Anunt de participare numarul 139810/20.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC COLTEA
Adresa postala: B-DUL I.C.BRATIANU NR.1;SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030171, Romania, Punct(e) de contact: C.J.IA Bacalu Tatiana, Tel. +40 123874118, In atentia: Ec.Ilie Marinela, Email: [email protected], Fax: +40 123874123, Adresa internet (URL): www.coltea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie, instalare si punere in functiune echipamente medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Coltea
B-dul I.C.Bratianu, Nr.1, Sec.3, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 283, 870.95 si 574, 193.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cantitatile estimate minime si maxime solicitate pe intreaga durata a acordului cadru, precum si cele care pot face obiectul unui contract subsecvent , conf.disp.Art.66 din HG NR.925/2006 se regasesc in Anexa B- dar si in Caietul de sarcini
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie, instalare si punere in functiune echipamente medicale la caracteristicile si indicatorii de performanta din Caietul de sarcini al prezentei documentatii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33124100-6 - Aparate de diagnosticare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie, instalare si punere in functiune echipamente medicale conform cantitatilor minime si maxime din caietul de sarcini.
Lot I = Echipament medical pentru celule stem = val.minima = 203225.79 = val.maxima = 412903.18
Lot II = Pompe administrative medicatie intravenoasa = val.minima = 80645.16= val.maxima = 161290.32
Valoarea estimata fara TVA: intre 283, 870.95 si 574, 193.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este: LOT I ? 4.954, 84 lei; LOT II ? 1.935, 48 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare poate fi constituita conform prevederilor art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006, prin oricare din formele mentionate in continuare: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in favoarea Autoritatii Contractante.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b)neconditionat, respectiva la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Instrumentul de garantare trebuie sa contina si referire la aplicarea prevederilor art. 2781din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare2. Virament bancar in contul de garantie al Autoritatii Contractante: RO36TREZ7035006XXX011114, deschis la Trezoreria sectorului 3, CUI 4192960In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor - in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta. Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat si va fi constituita in maxim 5 zile lucratoare de la primirea contractului semnat de ambele parti de catre furnizor, prin una din urmatoarele modalitati, in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006:1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;2) depunere la casierie a sumei solicitate in numerar in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare;3) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care operatorul economic are obligatia, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de a deschide un cont la Trezorerie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la autoritatea publica locala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 1
original2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 2
original3.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?4.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform
cu originalul?5.Declaratia pe propria raspundere a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 691, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 3 original. Persoanele de decizie privind procedura de atribuire sunt: Director General -Prof.Dr.Anca Roxana Lupu- Director Medical - Dr.Parvulescu Mihaela- Dir.Financiar-Contabil- Ec.Hriscu Elena Daniela- Compartiment Achizitii- Ec.Ilie Marinela- Oficiul Juridic - C.J.IA Bacalu Tatiana6.Declaratie ?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta? conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 ? Formular nr. 4 original7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 5 originalDaca un grup de operatori economici depune oferta comuna, documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii. 1.Certificat constatator eliberat de ONRC, emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Din certificatul constatator trebuie sa rezulte ca ofertantul are codul CAEN corespondent cu obiectul prezentei proceduri2.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii privind activitatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale, conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare ? se va prezenta in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii .Pentru persoane juridice/fizice straine se vor depune documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, documentele respective vor fi prezentate in
original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere legalizata in limba romana.NOTA! Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii
de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata, in cazul in care acesta nu a fost prezentat in original sau copie legalizata la sedinta de deschidere.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale cuprinzand si cifra globala de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Certificat marcaj CE sau certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata
clar prin referire la specificatiile sau standardere relevante (mod de prezentare copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul)
Cerinta NR.2Lista personalului pentru executarea serices-ului in perioada ptr.garantie ptr.echipamentele ce vor fi livrate
Cerinta nr.3CV-urile personalului ce va asigura services-ul in perioada de garantie
Cerinta nr.1Operatorul economic va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria EN-ISO 9001:2008 SAU ECHIVALENT
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2012 10:00
Locul: Spitalul Clinic Coltea, B-dul I.C.Bratianu, Nr.1, Sector 3 , Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai firmelor participante si reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Se va solicitata o singura reofertare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art.256 alin.(1) lit.a) din OUG NR.34/2006- 10 ZILE de la transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL SPITALULUI CLINIC COLTEA
Adresa postala: B-dul I.C.Bratianu, Nr.1, Sector3, Bucuresti, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 075323, Romania, Tel. +40 123874118, Email: [email protected], Fax: +40 123874123
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2012 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer