Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie instalare si punere in funcíune retea de comunicatii wireless CDZ Bucuresti


Anunt de participare (utilitati) numarul 146762/24.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIAN
Adresa postala: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013813, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Cojoc, Tel. +40 212083528, In atentia: Bianka SZENCZI, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212083564, Adresa internet (URL): www.romatsa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie instalare si punere in funcíune retea de comunicatii wireless CDZ Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, bd. Ion ionescu de la Brad nr. 10, Sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie, instalare ?i punere in func?iune ?Re?ea de comunica?ii Wireless CDZ Bucure?ti?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32410000-0 - Retea locala (Rev.2)
51611100-9-Servicii de instalare de hardware (Rev.2)
80533100-0-Servicii de formare in informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini, 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 865, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.1.a) Garantie de participareda ¦nu ?Cuantumul garantiei de participare este in suma de 12.975 lei si se constituie potrivit prevederilor art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Constituirea garantiei in alta valuta va avea in vedere cursul BNR leu/alta valuta valabil la data publicarii in SEAP al anuntului de participare de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (cel putin 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor).Forma de constituire a garantiei de participare: prin scrisoare de garantie emisa de o societate bancara (Formularul 3) sau de o societate de asigurari sau prin OP in contul RA ROMATSA RO93 RNCB 0085 0441 8223 0013- BCR, WTC.Garantia de participare se va anexa la plicul ce contine documentele ofertei, dar neinclusa in plic. ? Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% din valoarea totala a contractului de furnizare, fara TVA.? Modul de constituire a garantiei de buna executie: sub forma de scrisoare de garantie bancara (Anexa nr.4), care va fi emisa de o banca sau de o societate de asigurari.Termenul de constituire a garantiei de buna executie: 15 zile de la data semnarii contractului.Conditii de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90 din HG 925/2006, HG 1045/2011 cu modificarile si completarile ulterioareNota: In cazul operatorilor economici care se incadreaza, conform legii, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 50 % fata de suma sus mentionata, conform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; DECLARATIE pe propria raspundere
conform art.69^1, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoane cu functie de decizie in cadrul RA ROMATSA sunt: Directorul General Aleodor Marian FRANCU, Director Financiar si Plan de Afaceri Silvia POPEANGA. Persoanele implicate in procedura deachizitie sunt : presedintele comisiei de evaluare ?tefan Ni?a, membriicomisie: Adrian Cojoc, Vlad Platon, Irina Pintilie, Andrei Surugiu, Ion Horne?, Catalin Apostol, Bianka SZENCZI- membru-secretar Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectulde activitate al operatorului economic.
Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata. Se permite si prezentarea documentului in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? conform ordinului nr.509/2011
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind nivelul cifrei de afaceri pe ultimii trei ani
Modalitatea de indeplinire
Se va completa formularul C
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari. Se vor prezenta documente/contarcte/procese-verbale de receptie/ certificari din care sa rezulte ca prin intermediul a maxim doua contracte au fost livrate produse a caror valoare cumulata sa fie de minimum 800.000 lei(fara TVA)
Modalitatea de indeplinire
Completare Formular G
Declaratie de disponibilitate cu privire la personalul de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului si calificarile acestuia
Modalitatea de indeplinire
Declaratie pe proprie raspundere si dovezi de instruire a personalului pentru perioada de garantie acordata echipamentului
Ofertantul trebuie sa detina documente emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii. Se solicita prezentarea certificatului ISO 9001:2008, de atestare a sistemului de management de calitate al ofertantului, sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa confirme existenta sistemului de management al calitatii
Modalitatea de indeplinire
Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2013 11:00
Locul: R.A.ROMATSA, Bd. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Deschiderea ofertelor depuse va avea loc la data din anuntul de participare, la sediul RA ROMATSA, str. Ion Ionescu de la Brad, nr. 10, sector 1, Bucuresti. - La sedinta de deschidere a ofertelor sunt admisi sa participe, pe langa membrii comisiei si reprezentantii ofertantilor, admiterea acestora urmand a se face pe baza de imputernicire scrisa din partea firmei pe care o reprezinta. - Posibilitatea retragerii sau modificarii ofertei: - Modificarea si/sau retragerea ofertei se poate face inainte de data limita de depunere a ofertei. Dupa aceasta data nu se admite modificarea ofertei. - Oferta care nu va fi insotita de garantia de participare si cea declarata intarziata va fi respinsa ca fiind inacceptabila. - Oferta este declarata intarziata daca: este depusa la alta adresa / este depusa dupa data limita. Plata se va efectua conform prevederilor proiectului de contractDepartajarea ofertelor cu pret egal: In cazul in care 2 sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, se va solicita o noua ofertare a pretului in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256.2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulerioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic R.A. ROMATSA
Adresa postala: Bd. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013813, Romania, Tel. +40 0212083108, Adresa internet (URL): www.romatsa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2013 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer