Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie instalatie pentru tratarea namolurilor din Uzina de Apa Potabila Arcuda


Anunt de participare (utilitati) numarul 107641/14.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala:  Str. Splaiul Independentei, nr. 235, Sector 6, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010136, Romania, Punct(e) de contact:  camelia Dedu, Tel. 021.314.01.10, Email:  [email protected], Fax:  021.314.30.95, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie instalatie pentru tratarea namolurilor din Uzina de Apa Potabila Arcuda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statia de Tratare Arcuda, com Joita
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie instalatie pentru tratarea namolurilor din Uzina de Apa Potabila Arcuda
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42996900-3 - Echipament de prelucrare a namolului (Rev.2)
45252140-1-Lucrari de constructii de statii de deshidratare a namolului (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 35, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este de 700.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii Apa Nova
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate. Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente.Certificat constatator emis de O.R.C.Copia certificatului de inregistrare asocietatii/persoanei juridice, emis de O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2008 si respectiv la 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente.
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009).
Conditii minime: -cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani ?cel putin egala cusumade 70.000.000 lei.
- lichiditate generala: active circulante /datorii curente x 100; indicatorul trebuie sa fie de minim 99, 5%;
-solvabilitate patrimoniala: capital propriu/total pasiv x 100; incadrarea valorii indicatorului sa fie de minim 30%.
Coeficientii ?Lichiditate generala? si ??Solvabilitate patrimoniala?? se prezinta prin inscrisuri distincte si se calculeaza de catre ofertanti, cu date din bilantul contabil de la 31.12.2009, iar acestia se vor calcula conform O.M.F. 3055/2009 ? pentru Aprobarea Reglementarilor Contabile conform cu Directivele Europene
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va dovedi experienta similara prin prez.de referinte oblig.(contracte) in tratarea namolurilor provenite din producerea apei potabile pentru o valoare de min 35.000.000 lei fara TVA in ult 5 ani in calitate de antreprenor; executarea de statii de tratare namoluri cu o capacitate min de 10 TSU/zi cu precizarea capacitatii, amplasamentului, continutului de substanta uscata in procente. Valoarea limita de 35.000.000 lei fara TVA va fi considerata numai pentru procese de tratare a namolurilor rezultate din producerea apei potabile si nu pentru uzina de producere apa potabila in ansamblu.De asemenea se vor prezenta documente din care sa reiasa: valoarea totala a contractului; valoarea aferenta instalatiei de namol; data semnarii contractului; data inceperii lucrarii; data finalizarii lucrarii (anterioara datei depunerii ofertei);Lista solicitata, va contine in dreptul fiecarei pozitii, o persoana de contact (nume, telefon, adresa email), care face parte din organizatia clientului si care poate furniza referinte legate de acel contract. Ulterior depunerii ofertelor, autoritatea contractanta poate solicita verificarea datelor declarate.In cazul in care nu se poate prezenta o valoare defalcata ci se prezinta un pret total pentru un intreg ansamblu se considera valoarea instalatiei de tratare namol 20% din valoarea totala cu conditia prezentarii dovezii prin care aceasta instalatie sa existe in cadrul proiectului.Pentru fiecare contract depus ca experienta similara se va depune si o recomandare din partea clientului. Se vor prezenta obligatoriu pentru executant certificate ISO 9001, ISO 14001 si OHSAS 18001 sau echivalente. Aceste certificate trebuie sa fie emise si pentru activitati ce includ obiectul contractului.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Declaratia pe proprie raspundere se intocmeste in baza Registrului General de Evidenta al Salariatilor.Candidatii vor completa formularul B6 din sectiunea IV a fisei de date.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie obligatori inregistrati in Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (SEAP) pentru a putea participa la faza finala de licitatie electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2010 12:00
Locul: Directia Logistica ? Serviciul Achizitii ? Splaiul Independentei nr. 235, corp C1, parter, Sector 6,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot fi prezenti reprezentanti ai ofertantilor care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Candidatii trebuie sa asigure personalul de specialitate considerat necesar pentru indeplinirea contractului: - 2 ingineri automatisti angajati, cu 10 ani experienta in domeniul de activitate;
- 3 ingineri in domeniul electric angajati, cu 10 ani experienta in domeniul de activitate;
- 2 ingineri de proces angajati, cu 10 ani experienta in domeniul tratarii apelor;
- 2 ingineri constructori angajati, cu 10 ani experienta in domeniul tratarii apelor;
- interlocutorului responsabil cu derularea contractului, cu 10 ani experienta in domeniul tratarii apelor.Pentru fiecare salariat ofertantul trebuie sa faca dovada angajarii acestuia cu contract individual de munca. Se va depune copia primei si ultimei pagini a contractului individual de munca, cu stampila societatii, semnatura cu mentiunea ?conform cu originalul? si viza Inspectoratului Teritorial de Munca de care apartine operatorul economic.Se solicita ca toate resursele umane enumerate trebuie sa fie disponibile in utilizare simultana, in Romania si sa fie destinate exclusiv pentru contractulpentru care ofertantul a depus oferta.Pentru resursele umane de specialitate solicitate pentru indeplinirea contractului, ofertantul trebuie sa anexeze CV ? le corespunzatoare (Formularul B12).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 021.319.51.80, Fax:  021.319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Societatii Apa Nova
Adresa postala:  Str. Banului, nr 3A, et. 2, ap 7, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 021.315.52.41, Fax:  021.315.52.41
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2010 15:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer