Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie laboratoare TIC pentru unitati scolare din jud. Covasna


Anunt de participare numarul 22932/11.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN COVASNA
Adresa postala: str. Victor Babes nr 15C, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520004, Romania, Punct(e) de contact: Henning Laszlo, Tel.0267-312498, Email: [email protected], Fax: 0267-351482
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie laboratoare TIC pentru unitati scolare din jud. Covasna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile de invatamant din jud. Covasna, conform documentatiei de atribuire.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitii de laboratoare TIC, conform caietului de sarcini. Achizitia este pe trei loturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231100-8 - Computere (Rev.1)
30121110-7-Fotocopiatoare color (Rev.1)
30213200-7-Computere personale de tip laptop (Rev.1)
30216110-0-Scanere informatice (Rev.1)
30260000-9-Servere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
72 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de particip :13.800 leipt. lot 1; 1.500 lei pt. lot 2; 450 leipt. lot. 3Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere - contract legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. elig./Decl. pe propr.rasp./Decl. priv. neincadr. in sit. prev. la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006/Certif. constat. pt. indepl. oblig. imp. taxe. catre stat, loc./Capacit. exercit. a activ. profes. (inregistrare): Pers. jur. / fizice romane: cert. de inreg. fisc.de la O.R.C./Cert. constat. de la O.R.C./ Autor. distrib. produse.Certif. calitate a produs. Pers. jur. / fiz. straine: Docum. dov. forma de inreg. pers. jur. saude inreg./atest. ori apart. din p.v.d profes. in conform. cu preved. leg. din tara in care ofertant. este rezident, in orig. sau copie legal. Din cauza lipsei de spatiu de pe SEAP e oblig. consultarea docum. de atrib.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privindcifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
-Bilantul contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale (Formularul 2B din capitolul de Formulare) - originalCifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: sa fie de cel putin 1.500.000 lei pentru lotul 1;sa fie de cel putin 180.000 lei pentru lotul 2; sa fie de cel putin 60.000 lei pentru lotul 3.In cazul in care operatorul economic va depune oferta pentru mai multe loturi, va respecta docum. de atrib.Bilantul contabilpe perioada 2004-2006, cu anexele expl., vizat si inregistrat de organele competente si /sau dupa caz, acte conform legii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
-Experienta similara
-Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
-Informatii privind standarde de asigurare a calitatii
-Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
fom.-tab. conf. doc. Inch. in ult. 3 ani a unui contr. de prod. simil. cu val. egal. de: 350.000 leipt. lot 1; 30.000 leipt lot 2; 10.000 lei pt lot 3. Se prez. autoriz. de livr. de la produc. pt compon.de hardware.Se prez: inform ref la pers. de spec. ref. la cert sis. calitForm. 2B (orig.) din capit. form. compl. de contract. si de toti subcontr. Decl. priv. neincadr. in sit.prev. la art. 181 din OUG nr.34/2006, Decl. propr. rasp. compl. in conform. cu FORM. 12A- orig. Din cauza lips. de spatiu de pe SEAP e oblig. consult. docum. de atrib.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4346/09.07.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2007 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Caseria ISJ. Covasna
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2007 13:30
Locul: Inspectoratul Judetean Covasna
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii inputerniciti (in scris )ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG NR. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ISJ. Covasna
Adresa postala: str. Victor Babes 15/C jud. Covasna, Localitatea: Sf. Gheorghe, Cod postal: 520004, Romania, Tel.0267.314782, Email: [email protected], Fax: 0267.351482
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2007 11:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer