Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie lactate si branzeturi


Anunt de participare numarul 76954/07.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2
Adresa postala: Str.Olari nr.11-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024056, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii Contracte Achizitii, Tel.0213110029, In atentia: Stelea Marian, Email: [email protected], Fax: 0213110029, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie lactate si branzeturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Sectorul 2- la locatiile prevazute in anexa nr.3 la contract
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 380, 617RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie lactate si branzeturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15551310-1 - Iaurt natural (Rev.2)
15541000-2-Branza de masa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform formularuluide oferta 10 A bis
Valoarea estimata fara TVA: 380, 617RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 5000 lei(scrisoare de garantie bancara sau plata casierie)garantie de buna executie de 2 % din valoarea ctr.subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat conform art.44 alin.1si 2 OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formularului 12A Declaratie privind eligibilitatea", Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 - completarea formular 12 B, Declaratie privind calitatea de participant - completarea formular 12 C, certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv cele locale, (formulare - tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident) valabile la data deschiderii ofertelor original sau copie legalizata - (traducere autorizata in limba romana de traducator autorizat de Ministerul de Justitie - daca este cazul);
In cazul in care certificatele sunt expirate sau nu atesta ca au fost indeplinite obligatiile privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat sau local ofertantul este descalificat.Statut/act constitutiv copie legalizata;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original sau copie legalizata, cu o data de emitere de maxim 30 de zile anterior datei de deschidere;Certificat de inregistrare la Registrul Comertului copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie egala sau mai mare decat 1.141.851 lei (270.465, 44 euro la un curs de 4, 2218 lei / 27.04.2009) - completarea formularului C - Informatii generale- bilantul contabil la 31.12.2007, 30.06.2008 inregistrate si vizate de organismele competente; balanta de verificare la 31.12.2008 .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinte obligatorii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
grafic de livrare formular D
- Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3ani - completarea formularului 12 D.- Minim 1 contract similar in ultimii 3 ani cu ovaloare minima de 66.000 lei( 15.633, 14 eurola un curs de 4, 2218 lei / 27.04.2009) - incheiat siindeplinit in ultimi 3 ani, dovedit cu recomandari din partea beneficiarilor/clienti pentru livrarile ce facobiectul contractelor de mai sus.
- se vor prezenta mostre pentru fiecare categoriede produs in parte
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul
economic pentru indeplinirea corespunzatoare a
contractului de livrari de produse formular 12 H
- dotare minima proprie:
Min. 2 mijloace de transport marfa dovedite prin acte proprietate/contracte de inchiriere sau declaratii din partea unor terte persoane privind punerea la dispozitie in baza unor acorduri/contracte a mijloacelor de transport (copie xerox). La deschiderea ofertei sau la solicitarea autoritatii contractante se va prezenta originalul.Personal min. 10 angajati formular 12 I, Propunerea de acord cadru, contract precum si anexele acestora vor fi semnate si stampilate de catre ofertant ca dovada a insusirii acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinte obligatorii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
etapa finala de lic.elec prin SEAP, intra in etapa finala doar ofertele admisibile, pt a part op ec trebuie sa fie inscrisi in SEAP, 1 RUNDA, element reofertarii: prat total oferta fara TVA
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2009 11:00
Locul: Olari nr. 11-13, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor(imputernicire +C.I.)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.0213195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la comunicarea rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios al DGASPC Sector 2
Adresa postala: Olari nr. 11-13, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024056, Romania, Tel.021/2522202, Fax: 0212522202
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2009 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer