Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie lapte antidot 1,8% grasime


Anunt de participare (utilitati) numarul 24490/19.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Termoelectrica S.A
Adresa postala: B-dul Lacul Tei, nr.1-3, etaj XI, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020371, Romania, Punct(e) de contact: Tudor Dumitrescu, Tel.303.74.50, Email: [email protected], Fax: 303.75.04, Adresa internet (URL): www.termoelectrica.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Electrocentrale Paroseni- birou achizitii publice
Adresa postala: str. Paroseni nr. 20, jud. Hunedoara, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336250, Romania, Punct(e) de contact: Ana Gyorgy, Tel.0254/570790-int 371, 372, Email: [email protected], Fax: 0254/570481
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala Electrocentrale Paroseni- birou achizitii publice
Adresa postala: str. Paroseni nr. 20, jud. Hunedoara, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336250, Romania, Punct(e) de contact: Ana Gyorgy, Tel.254/570790-int 371, 372, Email: [email protected], Fax: 0254/570481
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala Electrocentrale Paroseni -secretariat
Adresa postala: str. Paroseni nr. 20, jud. Hunedoara, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336250, Romania, Punct(e) de contact: Ana Gyorgy, Tel.254/570790, 572134, Email: [email protected], Fax: 0254/570481
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie lapte antidot 1, 8% grasime
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul S.E.Paroseni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
S.E.Paroseni intentioneaza sa achizitioneze in perioada 01.10.2007 - 30.09.2008 cantitatea minima de 24000 litri si maxima de 28860 litri lapte 1, 8% grasime in conditia livrarii de 2 ori pe saptamana la sediul S.E.Paroseni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511000-3 - Lapte (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim 24000 litri si maxim 28860 litri pe an
Valoarea estimata fara TVA: 67, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de buna executie a contractului 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare din surse proprii, plata cu OP in termen de 15 zile de la inregistrarea facturii la S.E.Paroseni
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita declaratie privind eligibilitatea (formular 12A), declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (formular 12B)si certificat constatator emis de oficiul registrului comertului cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor sau alt document echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 16 RON
Conditii si modalitate de plata: OP, numerar la caseria S.E.Paroseni
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2007 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2007 11:00
Locul: sediul S.E.Paroseni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: str. I.C.Bratianu nr. 1, jud. Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810289, Fax: 0258/810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala Electrocentrale Paroseni-compartiment juridic
Adresa postala: str. Paroseni nr. 20, jud. Hunedoara, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336250, Romania, Tel.0254/570790-int. 309, Email: [email protected], Fax: 0254/570481
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2007 16:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer