Licitatie Publica - achizitie lapte pasteurizat, smantana, unt, branzetrui, iaurt si alte produse lactatae - acord cadru
Anunt de participare numarul 97442/01.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Satu Mare
Adresa postala: str. Corvinilor nr.18, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440080, Romania, Punct(e) de contact: Dana Motiu, Tel.0261-768830, int 108, Email: [email protected], Fax: 0261-768830
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie lapte pasteurizat, smantana, unt, branzetrui, iaurt si alte produse lactatae - acord cadru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: loc. Satu Mare sau unitatile achizitorului
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 388, 748.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: - primul contract subsecvent pentru LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4, LOT 5 va fi incheiat in termen de 10 zile de la semnarea acordului cadru, durata acestuia fiind pana la 31.08.2010; -urmatoarele contracte subsecvente vor fi incheiate in functie de necesitatile autoritatii contractante si cu asigurarea surselor de finantare;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie de alimente:
LOT 1 - Lapte pasteurizat si smantana;
LOT 2 Branzeturi;
LOT 3 Iaurt si alte produse lactate;
LOT 4 Unt;
LOT 5 Branza tartinabila;
LOT 6 - Baton branza dulce cu glazura ciocolata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511100-4 - Lapte pasteurizat (Rev.2)
15512000-0-Smantana (Rev.2)
15530000-2-Unt (Rev.2)
15540000-5-Branzeturi (Rev.2)
15551000-5-Iaurt si alte produse lactate fermentate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT1: -min 10.955 l, max 37.560 l;
- min 2475 buc, max 8490 buc.
LOT 2:
- min 2184 kg, max 7485 kg;
- min 1775 buc, max 6088 buc.
LOT 3
-min515 l, max 3088 l;
- min 4270 buc, max 25612 buc.
LOT 4
- min 257 kg, max 884 kg;
LOT 5
- min 1222buc (cutii), max 4189 buc (cutii;
LOT 6
- min 1 buc, max 6133 buc
Valoarea estimata fara TVA: 388, 748.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 1.965 lei, din care: LOT 1720 lei, LOT 2-845 lei, LOT 3-195 lei, LOT 4- 95 lei, LOT 5-75 lei, LOT 635 lei.- garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, certificate de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local (original sau copie legalizata); certificat constatator emis de ORC; copie certificat inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil la 30.06.2009 (copie certificata)
- Informatii generale -se va completa Formularul 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3ani;recomandare din partea unui beneficiar/client; declaratie care contine informatii privind dotari, utilaje, echipament tehnologic, mijloace de transport, etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului; dovada din care sa reiasa ca operatorii economici au implementat si mentin o procedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP, conform prevederilor HG nr. 924/2005; autorizatie de livrare a produselor de la producator, in original; autorizatii sanitar-veterinare pentru spatiu si mijloace de transport, valabile la data deschiderii ofertelor (copii certificate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen de livrare
5%
Descriere:
3.
asigurare transport
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- va fi organizata o singura runda pentru reofertare in vederea imbunatatirii ofertei financiare, durata rundei va fi de 1 zi lucratoare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.04.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2010 12:00
Locul: DGASPC Satu Mare, str. Corvinilor nr.18, Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor;
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 310 4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: str. Parcul Traian nr.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259 426881, Fax: 0259 415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DGASPC Satu Mare, Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Corvinilor nr.18, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 44080, Romania, Tel.0261 768830, Fax: 0261 768830
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2010 14:32