Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie lapte pasteurizat, smantana, unt, branzeturi, iaurt si alte produse lactate - acord cadru


Anunt de participare numarul 119570/18.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Satu Mare
Adresa postala:  str. Corvinilor nr.18, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440080, Romania, Punct(e) de contact:  Dana Motiu, Tel. 0261-768830, int 108, Email:  [email protected], Fax:  0261-768830, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie lapte pasteurizat, smantana, unt, branzeturi, iaurt si alte produse lactate - acord cadru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: loc. Satu Mare sau unitatile achizitorului
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 441, 426RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: -primul contract subsecvent pentru LOT 1, 2, 3, 4, va fi incheiat in termen de 10 zile de la semnarea acordului cadru, durata acestuia fiind pana la 30.09.2011;al doilea contract subsecvent pentru LOT1, 2, 3, 4 va fi incheiat pentru perioada 01.10.-31.12.2011; urmatoarele contracte subs. vor fi incheiate in functie de necesitatile autoritatii contractante, cu asigurarea surselor de finantare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitiealimente:
LOT 1 - Lapte pasteurizat si smantana
LOT 2 ? Branzeturi
LOT 3 ? Iaurt si alte produse lactate
LOT 4 ? Unt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511100-4 - Lapte pasteurizat (Rev.2)
15512000-0-Smantana (Rev.2)
15530000-2-Unt (Rev.2)
15540000-5-Branzeturi (Rev.2)
15551000-5-Iaurt si alte produse lactate fermentate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT1: min. 13.665 l; max. 38.136 lmin. 3.032 buc.; max. 8.452 buc.
LOT 2: min. 3.251 kg; max. 9.084 kg.min. 2.183 buc.; max. 6.099 buc.
LOT 3: min. 1.607 l; max. 4.484 lmin. 7.719 buc.; max. 21.580 buc.
LOT 4: min. 500 kg.; max. 1.398 kg.
Valoarea estimata fara TVA: 441, 426RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 4.384 lei, din care: LOT 1 ? 1.454 lei, LOT 2 ? 2.234lei, LOT 3 ? 438 lei, LOT 4 -258 lei. Garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- fonduri bugetare;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind situatia personala a operatorului economic; certificate de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local (original sau copie legalizata); certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Certificat constatator emis de ORC; Copie certificat de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 30.06.2010 (copie certificata?conform cu originalul?);Informatii generale -se va completa Formularul 4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3ani; recomandare din partea unui beneficiar/client; declaratie care contine informatii privind dotari, utilaje, echipament tehnologic, mijloace de transport, etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului; autorizatie pentru livrarea produselor ofertate, daca este cazul; autorizatii sanitar-veterinare pentru spatiu si mijloace de transport, valabile la data deschiderii ofertelor (copii certificate); Dovada din care sa reiasa ca operatorii economici au implementat si mentin o procedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP, conform prevederilor HG nr. 924/2005.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen de livrare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- va fi organizata o singura runda pentru reofertare in vederea imbunatatirii ofertei financiare, durata rundei va fi de 1 zi lucratoare;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2011 12:00
Locul: DGASPC Satu Mare, str. Corvinilor nr.18, Biroul achizitii publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Fax:  021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DGASPC Satu Mare, Biroul Achizitii Publice
Adresa postala:  str. Corvinilor nr.18, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440080, Romania, Tel. 0261 768830, Fax:  0261 768830
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2011 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer