Licitatie Publica - Achizitie lapte praf - medicament, Medicamente pentru tractul digestiv si metabolism, Medicamente impotriva tulburarilor provocate de hiperaciditate, Medicamente impotriva tulburarilor gastro-intestinale functionale, Laxative
Anunt de participare numarul 55262/12.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Infectioase "Prof. Dr. Matei Bals"
Adresa postala: Str. Dr. Calistrat Grozovici nr.1, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021105, Romania, Punct(e) de contact: Victor-Cristian Vladoianu, Tel.318.61.00/3080, Email: [email protected], Fax: 318.60.95, 318.61.00/3980, Adresa internet (URL): -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie lapte praf - medicament, Medicamente pentru tractul digestiv si metabolism, Medicamente impotriva tulburarilor provocate de hiperaciditate, Medicamente impotriva tulburarilor gastro-intestinale functionale, Laxative
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia institutului.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie medicamente conform CPV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511700-0 - Lapte praf (Rev.1)
24410000-1-Medicamente pentru tractul digestiv si metabolism (Rev.1)
24411000-8-Medicamente impotriva tulburarilor provocate de hiperaciditate (Rev.1)
24412000-5-Medicamente impotriva tulburarilor gastro-intestinale functionale (Rev.1)
24413000-2-Laxative (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sunt cele specificate in caietul de sarcini, ce se ridica de la sediul institutiei.
Valoarea estimata fara TVA: 126, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 4500 lei. Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului (fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat. Certificat constatator emis de ORC (original sau copie legalizata).CUI- copie Acte constitutive ale societatii cu toate modificarile de la Registrul Comertului- copii.Fisa de informatii generale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Raportare contabila la 31.12.2007, vizata si inregistrata de organele competente .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii privind experienta similara.Informatii privind obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari in domeniul de activitate aferent obiectului supus contractului de achizitie publica.Informatii privind: dotarile specifice. Informatii privind numarul mediu pe ultimele 12 luni, al personalului angajat. Autorizatia de functionare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria institutiei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2008 11:00
Locul: la sediul institutului: Bucuresti, Str. Dr.Calistrat Grozovici nr.1, Sector 2, administratie etaj 2.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantul poate sa participe la deschiderea ofertelor, reprezentat de o singura persoana, imputernicita de acesta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavaropol nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Spl. Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0500700, Romania, Tel.311 80 90, Fax: 311 80 90
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic al Institutului National de Boli Infectioase "Prof. Dr. Matei Bals"
Adresa postala: Str. Dr. Grozovici nr. 1, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021105, Romania, Tel.318 61 00 int. 3956, Fax: 318 61 00 int 3980
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2008 15:29