Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie lapte praf acord cadru


Anunt de participare numarul 53105/21.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEA DE SANATATE PUBLICA CALARASI
Adresa postala: STR. EROILOR NR. 1-3, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910071, Romania, Punct(e) de contact: ANTON MARINESCU, Tel.0242311462, Email: [email protected], Fax: 0242312680
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie lapte praf acord cadru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ASP CALARASI, STR EROILOR, NR. 1-3 JUD CALARASI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: 127, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CONFORM DOCUMENTATIEI
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM FISEI DE ACHIZITIE PUBLICATA IN SEAP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511700-0 - Lapte praf (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIE LAPTE PRAF
Valoarea estimata fara TVA: 106, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.07.2008 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
10% DIN VALOAREA ACHIZITIEI, RESPECTIV 10650 REPREZENTAND GARANTIE DE BUNA EXECUTIE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINATARE DE LA BUGETUL DE STAT, PLATA CU OP IN TERMEN DE 30 DE ZILE DE LA LIVRARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
LEGALIZAREA FORMEI DE ASOCIERE INAINTE DE INCHEIREA CONTRACTULUI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART 181 DIN OUG.34/2006
CERTIFICAT CONSTATATOR
COD UNIC DE INREGISTRARE
CERTIFICAT ANAF
CERTIFICAT PRIMARIEAUTORIZATIA DE FUNCTIONARE
Certificarea sistemului calitatii sau documente care dovedesc respectarea standardelor stabilite de Uniunea Europeana, O.M.S. si F.A.O., Academia de Pediatrie si ale altor forurui de prestigiu in acest domeniu pentru fabricatiea, ambalarea, depozitarea si transportul laptelui praf. Se accepta si declaratie pe propria raspundere a producatorului care sa ateste ca acesta este in curs de implementare a unui sistem de certificare a calitatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE DATE A ACHIZITIEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXPERIENTA SIMILARA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2008 11:00
Locul: ASP CALARASI, STR EROILOR NR. 1-3 JUDETUL CALARASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: CP 030084, Romania, Tel.0213195181, Fax: 0213195176
Organism competent pentru procedurile de mediere
CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE A ROMANIEI
Adresa postala: Bd. Octavian Goga nr. 2, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: Cod 030982, Romania, Tel.(021) 319 01 14, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIILE SE POT DEPUNE LA CNSC IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATARI.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASP CALARASI- SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR EROILOR, NR. 1-3, Localitatea: CALARASI, Cod postal: 910071, Romania, Tel.0242311462, Email: [email protected], Fax: 0242312680
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2008 10:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer