Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie lapte praf formula pentru sugari 0-12 luni


Anunt de participare numarul 60556/06.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEA DE SANATATE PUBLICA CARAS SEVERIN
Adresa postala: STR.SPITALULUI NR.36, Localitatea: Resita, Cod postal: 320076, Romania, Punct(e) de contact: VIORICA MIOC, Tel.0255/212180, Email: [email protected], Fax: 0255/224691, Adresa internet (URL): www.asp-caras.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie lapte praf formula pentru sugari 0-12 luni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: A.S.P. Caras-Severin - str.Spitalului nr.36, cod postal 320076, Resita, jud.Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 58, 820 si 411, 765RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contract subsecvent pentru anul 2008 in valoare minima de 70000 RON cu TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LAPTE PRAF pentru copii cu varste cuprinse intre 0 si 12 luni, in cadrul Programului National IV-Interventia 9-Profilaxia distrofiei la copiii cu varste cuprinse intre 0 si 12 luni care nu beneficiaza de lapte matern
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511700-0 - Lapte praf (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim 4000 kg si maxim 24000 kg pentru perioada septembrie 2008 - decembrie 2009
Valoarea estimata fara TVA: intre 58, 820 si 411, 765RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2008 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare si buna executie constituite conform documentatiei de atribuire publicata in SEAP.Garantia de participare: 4200 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDocumente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181Prezentare certificat fiscal eliberat de directia impozite si taxe locale
Prezentare certificat de atestare fiscalaPrezentare certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiPentrupersoane juridicestraine : documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridic.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va completa formularul nr. 3 din Sectiunea III Formulare -Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cel putin 3 recomandari din partea beneficiarilor/clientilor.
2. Ofertantul va completa formularul nr. 4 din Sectiunea III cu privire la Experienta similara: Ofertantul sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a livrat, in total, cel putin 4.000 kg din produsul care face obiectul achizitiei.
3. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si de protectie a muncii la elaborarea ofertei si derularea contractului
4. Certificarea sistemului calitatii sau documente care dovedesc respectarea standardelor stabilite de Uniunea Europeana, O.M.S. si F.A.O., Academia de Pediatrie si ale altor foruri de prestigiu in acest domeniu pentru fabricatia, ambalarea, depozitarea si transportul laptelui praf. Se accepta si declaratie pe propria raspundere a producatorului care sa ateste ca acesta este in curs de implementare a unui sistem de certificare a calitatii.
5. Autorizatii sanitare, conform legislatiei in vigoare, pentru mijloacele de transport cu care se va efectua livrarea produsului achizitionat.
6. Licenta de fabricatie pentru ofertantii care sunt producatori directi .
7. Autorizarepentru comercializarea produsuluidin partea producatorului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2008 10:30
Locul: Sediul A.S.P. Caras-Severin, str.Spitalului nr.36, Resita, jud.Caras-Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.42, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2008 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer