Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE LAPTE SI PRODUSE DIN LAPTE


Anunt de participare numarul 86355/11.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Punct(e) de contact: BALTARETU -MARINESCU EUGEN, Tel.021.318.35.58, Email: [email protected], Fax: 021.318.35.63, Adresa internet (URL): www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE PUBLICA -
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE LAPTE SI PRODUSE DIN LAPTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF. DR. AL. TRESTIOREANU Sos. Fundeni, nr. 252, sector 2, cod postal 022328-Magazie Alimente
Cod cpv15511700-0/15512100-1
15530000-2
15541000-2
15542000-9
15543400-0
15545000-0
15551300-8
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie lapte si produse din lapte
cpv15511700-0/15512100-1
15530000-2
15541000-2
15542000-9
15543400-0
15545000-0
15551300-8
VAL.MINIMA 143288 LEI FARA TVA, VAL.MAXIMA348410 LEI FARA TVA )
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511700-0 - Lapte praf (Rev.2)
15512100-1-Smantana semigrasa (Rev.2)
15530000-2-Unt (Rev.2)
15542000-9-Branza proaspata (Rev.2)
15545000-0-Branza tartinabila (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
11 LOTURI CONF.CAIET SARCINI-SEAP
Valoarea estimata fara TVA: intre 143, 288 si 348, 410RON
II.2.2) Optiuni
Da
CONTR.ACHIZ.31.12.2009CU POSIB.DE PREL 4LUNI/2010ACT.AD.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GP=CONF.CAIET SARCINI.SEAP, GBE=5%DIN VAL CONT.FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul National Unic al Asigurarilor de Sanatatate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: - Declaratie privind eligibilitatea(formularul nr.1)
- 2 scrisori de recomandare sau Documente Constatatoare din care sa reiasa ca in ultimul an si-a indeplinit bine obligatiile contractuale.
Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta- in original
- Completarea formularului nr.2
-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor la bugetul de stat( original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor)V.2.) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Pentru persoane juridice romane:
Cerinta obligatorie :
- Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente (copii legalizate) din care sa rezulte : - domeniul de activitate al ofertantuluicorespunde obiectului procedurii.- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitatea de plata.
- Certificat de inregistrare fiscala (copie)
Pentru persoane juridice/fizice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Situatia financiar-contabila(Bilantul financiarcontabil la30.06.2009)-copie semnata si stampilata, vizataDGFP
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
Ofertantul va elabora propunerea tehnica astfel incat aceasta sa respecte in totalitate cerintele prevazute in Caietul de sarcini;
Documentele care formeaza propunerea tehnica trebuie sa fie semnate si stampilate in original de catre ofertant;
- Aviz de functionare - copie
- Licenta de fabricatie pentru producatorDocumente obligatorii eliminatorii : - Certificate emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor copii legalizate sau copii autentificate conform cu originalul cu semnatura si stampila firmei;
- Autorizare pentru livrarea produselor si toate autorizatiile si avizele emise de Ministerul Sanatatii- copii legalizate sau copii autentificate conform cu originalul cu semnatura si stampila firmei;
- Imputernicirea data de la producator in cazul distribuitorilor pentru comercializarea produselor - copii legalizate sau copii autentificate conform cu originalul cu semnatura si stampila firmei.
Elementele propunerii tehnice se vor prezenta detaliat si complet;
Prezentarea a cel putin un contract finalizat de furnizare, echivalent cu obiectulsupus achizitiei. Se va depune o recomandare din partea achizitorului completarea formularului DCertificat de certificare conform standardelor de referinta
-Certificate HACCP sau echivalente - copieCerinta obligatorie:
Descrierea tehnica detaliata a produselor ofertate conform caietului de sarcini precum si precizarea normelor sanitar veterinare conform prevederilor actelor legislative veterinare specifice pentru produsele din carne
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2009 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2009 13:00
Locul: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF. DR. AL. TRESTIOREANU Sos. Fundeni, nr. 252, sector 2, cod postal 0223
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE ALE OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: : 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR.SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.169, SECTOR5, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 02331, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONF.OUG34/2006CU MODIF .SI COMP.ULTERIOAREIN BAZA ART256(2)=5ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF.DR.ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala: Sos.Fundeni nr.252, sector 2, 022328 Bucuresti, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 022328, Romania, Tel.0212271000, Fax: 0213183563
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2009 01:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer