Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE LENJERIE DE PAT


Anunt de participare numarul 132975/09.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII -UNITATEA MILITARA 02290 HEMEIUS
Adresa postala: strada CALEA MOLDOVEI, nr. 1, Localitatea: Hemeius, Cod postal: 607235, Romania, Punct(e) de contact: MITRUT MARIUS-CRISTIAN, Tel. +40 0234/217290, In atentia: COMPARTIMENT ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: +40 0234/217012, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE LENJERIE DE PAT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare:
-Unitatea Militara 02290, cu sediul in localitatea Hemeius, judetul Bacau;
-Alte unitati militare de pe teritoriul Romaniei.
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 467, 547RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Unul sau mai multe contracte subsecvente anual, functie de fondurile bugetare puse la dispozitie si nevoile autoritatii contractante.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de cearsaf simplu panza albita, cearsaf plic panza albita si fata de perna panza albita, destinate asigurarii conditiilor de cazare a beneficiarilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39512000-4 - Lenjerie de pat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Cantitatea estimativa ce face obiectul acordului-cadru:
- cearsaf simplu panza albita = 1000 buc. cantitate minima, 16300 buc. cantitate maxima;
- cearsaf plic panza albita = 1000 buc. cantitate minima, 16300 buc. cantitate maxima;
- fata de perna panza albita = 1000 buc. cantitate minima, 16270 buc. cantitate maxima.
2. Cantitatea estimativa ce face obiectul unui singur contract subsecvent:
- cearsaf simplu panza albita = 1000 buc. cantitate minima, 16300 buc. cantitate maxima;
- cearsaf plic panza albita = 1000 buc. cantitate minima, 16300 buc. cantitate maxima;
- fata de perna panza albita = 1000 buc. cantitate minima, 16270 buc. cantitate maxima.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 467, 547RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Valoarea garantiei de participare este in cuantum de 1% din valoarea estimata a acordului-cadru, pentru fiecare din cele 3 (trei) loturi la care se depune oferta si este in suma de: lot 1=4564 lei;lot 2=8656 lei;lot 3=1457 lei.In cazul in care se depune oferta pentru mai multe loturi, valoarea garantiei de participare se cumuleaza corespunzator.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Viramentul bancar in favoarea Unitatii Militare 02290, se poate realiza in urmatorul cont: RO61TREZ0615005XXX000175, deschis la Trezoreria Bacau.Valoarea ce se va retine in conditiile art. 278^1 alin. 1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare este de: lot 1 = 4.236, 40 lei; lot 2 = 4.645, 53 lei; lot 3 = 1.456, 17 lei.In cazul in care se depune oferta pentru mai multe loturi, valoarea retinerilor se cumuleaza corespunzator. a) cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA.b) mod de constituire a garantiei de buna executie a fiecarui contractul subsecvent: in conformitate cu art. 90 alin. (1) si (2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Alineatul (2) se aplica numai in situatia in care valoarea garantiei de buna executie este mai mica sau egala cu 5.000 lei.Garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 2, 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA, pentru IMM-uri (intreprinderi mici si mijlocii).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare, respectiv bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentarea ?declaratiei privind eligibilitatea?, completata in conformitate cu formularul nr. 7 din fisierul "modele de formulare";
2. Prezentarea ?declaratiei privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 (indice 1)?, completata in conformitate cu formularul nr. 8 din fisierul "modele de formulare";
Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica: comandantul Unitatii Militare 02290 Hemeius ? locotenent colonel LADARU GHEORGHE, loctiitorul comandantului Unitatii Militare 02290 Hemeius ? maior GROZAVU FLORIN, presedintele comisiei de evaluare ? capitan MITRUT MARIUS.
3. Prezentarea ?declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181?, completata in conformitate cu formularul nr. 9 din fisierul "modele de formulare";
4. Prezentarea in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? a certificatului de atestare fiscala emis de DirectiaGenerala a Finantelor Publice;
5. Prezentarea in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
6. Prezentarea ?certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?, completata in conformitate cu formularul nr. 10 din fisierul "modele de formulare". 1. Prezentarea in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? a certificatului constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor.
Ofertantul/ofertantii desemnat/desemnati castigator/castigatori va/vor prezenta certificatul mentionat mai sus si in original, inainte de semnarea acordului-cadru/acordurilor-cadru.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa prezinte buletine de analiza sau rapoarte de incercare, in original sau copie legalizata sau copie lizibila
semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, emise de catre un laborator de analiza neutru acreditat RENAR (neutru de laboratorul de analiza al producatorului sau al comerciantului care participa la procedura), care sa ateste ca materialele de baza (panza cearsaf) din care sunt confectionate produsele, respectiv produsul finit (cearsaf simplu panza albita si/sau cearsaf plic panza albita si/sau fata de perna
panza albita), demonstreaza conformitatea produselor ofertate cu specificatiile/standardele relevante,
inscrise in caietul de sarcini sau similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera doar la pretul total al ofertei.- Numarul de runde: 1.- Durata runda: o zi- In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, se va solicita reofertarea in plic inchis, numai daca acele oferte au pretul cel mai scazut si nu se poate adjudeca oferta castigatoare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S220-357872 din 16.11.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2012 10:00
Locul: La sediul Unitatii Militare 02290, situat in localitatea Hemeius, judetul Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: - sa aiba asupra sa imputernicire scrisa din partea reprezentantului autorizat al ofertantului si documente de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.In cazul ofertantilor din categoria tip I.M.M. (intreprimderi mici si mijlocii) care fac dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004, garantia de participare si garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat la pct.III.1.1) din prezentul anunt.In acest caz, garantia de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, completata conform Formularului nr. 4 din fisierul "modele de formulare", prezentata in original, la vedere.2.In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare sub forma scrisorii de garantie bancara/polita de asigurare, acest document trebuie sa includa prevederile stabilite orientativ in Formularul nr. 3 din fisierul "modele de formulare";3.Oferta se depune pentru intreaga cantitate aprodusului ofertat. Nu se accepta oferte partiale.4.In cazul in care, in urma stabilirii clasamentului final, conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, se va solicita reofertarea in plic inchis, numai daca acele oferte au pretul cel mai scazut si nu se poate adjudeca oferta castigatoare.5.Clauzele contractuale sunt prezentate in model de acord-cadru de furnizare si contract subsecvent de furnizare ? fisierul "clauze contractuale obligatorii", iar prin depunerea ofertei, operatorii economici isi insusesc continutul acestuia.6.Semnarea contractului/contractelor subsecvente este conditionata de inscrierea furnizorului la Biroul National de Codificare (situat in localitatea Bucuresti, bulevardul Iuliu Maniu, nr. 7-9, sector 6, telefon +40 0214107880, +40 0214107881 interior 219, fax +40 0214118813) in conformitate cu prevederile art. 10 din H.G. nr. 445/2003, facand dovada obtinerii codului de agent economic NATO ? NCAGE (NATO Comercial and Government Entity).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Unitatii Militare 02290
Adresa postala: str. Calea Moldovei, nr. 1, Localitatea: Hemeius, Cod postal: 607235, Romania, Tel. +40 0234217290, Email: [email protected], Fax: +40 0234217012
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2012 09:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer