Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie lichid cromatograf cu MS/MS


Anunt de participare numarul 136702/20.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Iasi
Adresa postala: Iasi, Al. M. Sadoveanu nr. 10, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700489, Romania, Punct(e) de contact: Dorin Tanasescu, Tel. +40 232/267501, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 232/277305, Adresa internet (URL): www.ansvsa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: sanitar-veterinar
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie lichid cromatograf cu MS/MS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul DSVSA Iasi, Al. Mihail Sadoveanu nr. 10
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va achizitiona o buc. lichid cromatograf cu MS/MS conf. caietului de sarcini, se vor asigura: instalare, punere in functiune, instruire personal utilizator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38432200-4 - Cromatografe (Rev.2)
38433100-0-Spectrometre de masa (Rev.2)
51430000-5-Servicii de instalare de echipament de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va achizitiona o buc. lichid cromatograf cu MS/MS conf. caietului de sarcini, se vor asigura: instalare, punere in functiune, instruire personal utilizator
Valoarea estimata fara TVA: 1, 564, 516RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 7000 lei, perioada valabilitate 60 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul DSVSA Iasi (CUI 4540160) nr. RO70TREZ4065005XXX007432 deschis la Trez. Mun. Iasi sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, (formularul 9 din sectiunea Formulare). In masura in care CNSC va respinge contestatia depusa de ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 5344.52 lei (art. 278^1 din OUG 34/2006). 5% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie, garantia de buna executie va fi valabila pe intreaga durata de valabilitate a contractului si inca 14 zile dupa aceasta data.Garantia va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (formularul 10 din sectiunea Formulare)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratie eligibilitate)- formularul 1 sectiunea formulare-Declaratie neincadrarea in situatiile de la art. 181 din OUG 34/2006 - formularul 2 sectiunea formulare-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (inclusiv bugetul local) emise de institutiile competente si care trebuie sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila certificata conform cu originalul-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formularul 3 sectiunea formulare-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoane cu functii de raspundere in derularea achizitiei: Director executiv: Mircea Susnea, Director executiv adj.: Viorel Ionescu, Sef Serviciu economic si administrativ: Dorin Tanasescu, Sef LSVSA Iasi: Elena Isan, Comartiment IAPA: Dorin Stoica, LSVSA Iasi: Felicia Tarca, Liliana Rosca, Dicu Luminita, ordonator principal de credite: Mihai Turcanu - formularul 4 sectiunea formulare -Persoane fizice/juridice romane: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta achizitie. Se va prezenta in original/copie legalizata/copie certificata conform cu originalul-Persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conf. prevederilor din tara in care ofertantul este rezident
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire transmiterea in original/copie legalizata a certificatului constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formular informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani completata cu maxim 3 contracte avand ca obiect furnizarea de produse similare cu obiectul prezentei achizitii si ale caror valori cumulate sa fie de cel putin 1564000 lei.
Ofertantii vor prezenta informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pregatirea profesionala/calificarea persoanelorresponsabile pentru derularea contractului.
Se va nominaliza:
-personalul de specialitate de care dispune pentru instalarea, punerea in functiune si instruirea personalului utilizator, -personalul de specialitate de care dispune pentru asigurarea service-ului in perioada de garantie;
Se vor anexa: -documente justificative din care sa rezulte raportul juridic dintre ofertant si personalul nominalizat(copii integrale acord/contract de colaborare, contract individual de munca)
-documente justificative din care sa rezulte instruirea pentru echipamentul ofertat.
Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente prin care sa ateste implementarea de catre ofertant a unuisistem de management al calitatii conform ISO9001 sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul de reofertare: pretul. Se va organiza o singura runda de licitatie electronica. Licitatia electronica va incepe in termen de doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata rundei: o zi.In cazul in care dupa finalizarea etapei de licitatie electronica vor exista preturi egale (oferte financiare identice), totodata fiind si cele mai scazute oferte financiare, autoritatea contractanta va solicita doar acestor ofertanti o noua oferta financiara ce va fi transmisa in plic inchis la sediul autoritatii contractante, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta financiara are cel mai mic pret.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2012 12:00
Locul: sediul DSVSA Iasi, Iasi, Al. M. Sadoveanu nr. 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-intreaga documentatie de atribuire este dispobibila pe SEAP, www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comp. juridic al DSVSA Iasi
Adresa postala: Al. M. Sadoveanu 10, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700849, Romania, Tel. +40 232267501, Email: [email protected], Fax: +40 232277305, Adresa internet (URL): www.ansvsa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2012 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer