Licitatie Publica - Achizitie lichid degivrant de tip II
Anunt de participare (utilitati) numarul 88042/07.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AEROPORTUL SIBIU R.A.
Adresa postala: str. Sos Alba Iulia, nr. 73, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550052, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Contracte, achizitii publice si marketing, Tel.0269-253135, In atentia: Nistor Maria, Email: [email protected], Fax: 0269-253131, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie lichid degivrant de tip II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul RA Aeroportul Sibiu, str. Sos. Alba Iulia, nr. 73, jud. Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lichidul degivrant ce va fi achizitionat va fi folosit pentru degivrarea aeronavelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24951310-1 - Agenti de dejivrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima ce va fi achizitionata: 20000 litri
Cantitatea maxima ce va fi achizitionata: 120000 litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 151, 200 si 907, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 16800 lei (50% reducere pt. IMM)Garantia de buna executie: 10% din valoarea aferenta cantitatii maxime a contractului (50% reducere pt. IMM)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea.
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 actualizata.
3. Certificate constatatoare privind plata obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, a obligatiilor fiscale accesorii, precum si a altor debite (formulare - tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Documentele vor fi prezentate in original sau copii legalizate si vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.
4. a) Pentru persoane juridice romane:
- Certificat emis de oficiul registrului comertului de pe linga camera de comert si industrie nationala sau teritoriala.
- Certificat constatator, valabil la data deschiderii ofertelor, prezentat in original.
b) Pentru persoanele juridice straine:
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani.
2.Bilantul contabil la 31.12.2008, vizat de autoritatile competente, sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul ; autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. O lista a pricipalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari.
2. Experienta similara;
3. Se vor prezenta cel putin 2 recomandari din partea altor beneficiari de lichid degivrant;
4. Se vor prezenta in copie cel putin doua contracte de furnizare lichid degivrant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2009 10:00
Locul: Sediul RA Aeroportul Sibiu, str. Sos. Alba Iulia, nr. 73, cod postal 550052
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti in scris ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Sibiu, Sectia de contencios administrativ
Adresa postala: str. B-dul Victoriei, nr. 11, jud. Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel.0269/217104, Fax: 0269/217702
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RA Aeroportului Sibiu
Adresa postala: str. Sos. Alba Iulia, nr. 73, jud. Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550052, Romania, Tel.0269/253135, Email: [email protected], Fax: 0269/253131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2009 09:50