Licitatie Publica - Achizitie linie de copiere, scanare si tiparire digitala
Anunt de participare numarul 16001/28.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Valentin Trifan, Tel.0259.437000, 0259.436276, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0259.437000, 0259.436276, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Oradea
Adresa postala: Piata Unirii nr. 1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice - Directia Tehnica, Tel.0259-437000, In atentia: Ramona Cacuci, Fax: 0259-440746
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Municipiului Oradea
Adresa postala: Piata Unirii nr. 1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: camera 23, parter - Serviciul Relatii cu Publicul, Tel.0259-437000, In atentia: Mariana Demian, Fax: 0259-440746
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Oradea
Adresa postala: Piata Unirii nr. 1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: camera 23, parter - Serviciul Relatii cu Publicul, Tel.0259-437000, In atentia: Mariana Demian, Fax: 0259-440746
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie linie de copiere, scanare si tiparire digitala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Municipiului Oradea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unei linii de copiere, scanare si tiparire digitala care include echipamente de mare viteza si capacitate, pentru Primaria Municipiului Oradea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30120000-6 - Fotocopiatoare si echipament de tiparire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-copiator, imprimanta, scanner alb-negru: 1 buc.;
-copiator, imprimanta, scanner color: 1 buc.;
-masina de brosat automata: 1 buc.;
-ghilotina electrica: 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 226, 890RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare: 2269 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181
-certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani-ISO 9001:2000 pentru producator
-ISO 9001:2000 pentru ofertant
-autorizatie de livrare a echipamentelor de la producator
-certificat de conformitate emis de producator
-lista subcontractantilor (daca e cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-finalizarea cel putin a unui contract similar a carui valoare sa fie de minim 30% din valoarea viitorului contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul total al intregii linii
80%
Descriere:
2.
termenul de garantie
10%
Descriere:
3.
service post garantie
5%
Descriere:
4.
termen de livrare
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: -casieria Primariei Municipiului Oradea-in contul RO 02 TREZ 0765006 XXX 000160 deschis la Trezoreria Municpiului Oradea
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2007 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2007 11:00
Locul: Primaria Municipiului Oradea - Sala Mica, etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de 10 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Oradea
Adresa postala: Piata Unirii nr. 1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259-437000, Fax: 0259-440746
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2007 15:16