Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie "Linie PCR conventionala, Linie TR-PCR completa, Linie analiza (PCR) ADN si proteina prin spectrofotometrie"


Anunt de participare numarul 65040/30.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU AMELIORARE SI REPRODUCTIE IN ZOOTEHNIE
Adresa postala: Calea Bucuresti, Nr. 1, Km. 18, 2, Localitatea: Balotesti, Cod postal: 077015, Romania, Punct(e) de contact: A.N.A.R.Z., Tel.004 021 350 10 18, In atentia: Nanau Ciprian, Email: [email protected], Fax: 004 021 350 10 19
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie "Linie PCR conventionala, Linie TR-PCR completa, Linie analiza (PCR) ADN si proteina prin spectrofotometrie"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul A.N.A.R.Z.
Calea Bucuresti, Nr. 1, Km 18, 2, Balotesti, Jud. Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie publica prin licitatie deschisa ce are ca scop achizitia "Linie PCR conventionala, Linie TR-PCR completa, Linie analiza (PCR) ADN si proteina prin spectrofotometrie"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38432000-2 - Aparate de analiza (Rev.2)
38433000-9-Spectrometre (Rev.2)
38510000-3-Microscoape (Rev.2)
39711100-0-Frigidere si congelatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caracteristicilor din Documentatia de atribuire - Sectiunea B - Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 788, 235.29RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 35.764, 71 RONGarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere a ofertantilor castigatori in scopul indeplinirii contractului. Va fi legalizat cu desemnarea unui lider, fara ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind incadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006
Certificat constator emis de Oficiul Registrului Comertului
Referinte/certificate despre situatia companiei sau scrisoare de confort emisa de o banca
Adresa de la Instanta competenta din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii
Certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat
Certificat constator privind plata impozitelor si taxelor locale
Cazier judiar pentru administrator(i)
Adeverinta din care sa rezulte ca operatorul economic nu figureaza in lista de reclamatii a A.N.R.M.A.P. privind neideplinirea obligatiilor contractuale incheiate cu autoritatile contractante pe baza unor licitatii publice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2005, 2006, 2007, 30.06.2008 vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata. Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2007 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2007, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie legalizata.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Resursele de personal angajat trebuie sa fie suficiente pentru realizarea contractului propusLista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea calitatii (ISO) pentru producator si distribuitor
Pentru fiecare contract mentionat in lista Formularului 10 se va completa separat un Formular 11 la care se vor atasa documente suport (copii dupa contracte, inclusiv dovada platii prin prezentarea copiei dupa factura, recomandari, procesele verbale de receptie (preliminara sau finala) etc.) care vor contine obligatoriu date referitoare la:
-beneficiarul furnizarii
-tipul bunurilor livrate
-perioada in care s-a realizat furnizarea
-valoarea furnizarii.Recomandarile de la beneficiari trebuie prezentate in original sau copie legalizata. Restul documentelor solicitate pot fi prezentate in copie.
Operatorul economic trebuie sa faca dovada capacitatii asigurarii service-ului in perioada de garantie si postgarantie, precum si a activarii codului CAEN pe aceasta activitate
Avizul de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii Publice
Autorizatie de punere pe piata a aparatelor ofertate eliberat de Ministerul Sanatatii Publice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere:
2.
Termen de livrare
20%
Descriere:
3.
Termen de garantie si service in garantie
10%
Descriere:
4.
Termen de instalare
10%
Descriere:
5.
Termen de inlocuire a produselor defecte
10%
Descriere:
6.
Training extern si intern
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar, la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.11.2008 11:00
Locul: Sediul A.N.A.R.Z. : Calea Bucuresti, Nr. 1, Km 18, 2, Balotesti, Jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii societatilor ofertante pe baza de imputernicire scrisa, semnata si stampilata
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.004 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 004 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia Nationala pentru Ameliorare si Reproductie in Zootehnie
Adresa postala: Calea Bucuresti, Nr. 1, Km 18, 2, Localitatea: Balotesti, Cod postal: 077015, Romania, Tel.004 021 350 10 18, Email: [email protected], Fax: 004 021 350 10 19, Adresa internet (URL): www.anarz.eu
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2008 08:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer