Licitatie Publica - "ACHIZITIE LUBRIFIANTI NECESARI MENTINERII IN FUNCTIUNE A UTILAJELOR DIN IMPORT, DIN DOTAREA D.R.D.P. IASI"
Anunt de participare numarul 70953/19.01.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: DRDP Iasi - Serviciul Licitatii, Tel.0232.21.44.30, In atentia: Lemnaru Alex Viorel, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR-SA-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gh. Asachi, nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: DRDP Iasi, Tel.0232.21.44.31, In atentia: Biroul Mecanizare, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR-SA-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gh. Asachi, nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: DRDP Iasi, Tel.0232.21.44.31, In atentia: Biroul Licitatii, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR-SA-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gh. Asachi, nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: DRDP Iasi, Tel.0232.21.44.31, In atentia: Registratura, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"ACHIZITIE LUBRIFIANTI NECESARI MENTINERII IN FUNCTIUNE A UTILAJELOR DIN IMPORT, DIN DOTAREA D.R.D.P. IASI"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: District Iasi-Localitatea Valea Lupului, DN 28 km 65+600 stg.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare lubrifianti necesari mentinerii in functiune a utilajelor din import, din dotarea D.R.D.P. Iasi;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09211100-2 - Uleiuri pentru motoare (Rev.2)
09211400-5-Uleiuri pentru angrenaje (Rev.2)
09211600-7-Uleiuri pentru sisteme hidraulice si pentru alte utilizari (Rev.2)
09221100-5-Vaselina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Anexa A din Caietul de Sarcini - Necesar pe tipuri de lubrifianti - D.R.D.P. Iasi;
Valoarea estimata fara TVA: 86, 770RON
II.2.2) Optiuni
Da
DRDP Iasi isi rezerva dreptul de a achizitiona suplimentar produse similare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 1.000 lei sub forma de SGB in original, numerar sau virament cu OP in contul DRDP, RO33RNCB0175008094080037. Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si alte surse legal constituite.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art. 44 din O.U.G. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea; 2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; 4.Copie dupa certificatul de inregistrare unic emis de ORC; 5.Copie dupa actul constitutiv (contractul de societate sau statutul); 6.Copie dupa certificatul de inregistrare in scopuri de TVA eliberat de MFPANAF; 7.Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, care sa ateste obiectul de activitate al ofertantului, valabil la data deschiderii ofertelor; 8.Certificate constatatoare in original sau copie legalizata - privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetele locale valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, si altele conform Documentatiei de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile la datele 31.12.2006, 31.12.2007, 30.06.2008 semnate si vizate de DGFP;2.Balanta contabila la 31.12.2008;3.Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 150.000 lei fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de lubrifianti. Lista principalelor livrari de lubrifianti trebuie insotita de recomandare de la beneficiar.2.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, conform Formularului 12I + CV ale personalului de conducere si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.3.Ofertantul va prezenta Autorizarea pentru livrarea produselor in cazul in care acesta nu este producator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In conf. cu art.73, alin(2)/OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta decide organizarea unei etape suplimentare de licitatie electronica ca etapa finala a licitatiei deschise.Detalii in FDA pct.V.2)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.02.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.02.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.02.2009 10:00
Locul: Sediul DRDP Iasi din Iasi, str. Gh. Asachi, nr.19.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de licitatie, observatori si max. 2 persoane din partea fiecarui operator economic.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt si este disponibila fara restrictii pe site-ul DRDP Iasi, www.drdpiasi.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700023, Romania, Tel.0232.21.78.08
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNADNR - SA - Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gh. Asachi nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232.21.44.30, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.01.2009 11:31