Licitatie Publica - Achizitie lucrare reabilitare Scoala de Arte si Meserii "Dimitrie Gusti" Nereju
Anunt de participare numarul 64622/23.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SCOALA DE ARTE SI MESERII "DIMITRIE GUSTI" NEREJU
Adresa postala: COMUNA NEREJU, JUDET VRANCEA, Localitatea: Nereju, Cod postal: 627225, Romania, Punct(e) de contact: Scoala de Arte si Meserii "Dimitrie Gusti" Nereju, Tel.0237/266003, In atentia: IVASCU STELIAN, Fax: 0237/266003
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie lucrare reabilitare Scoala de Arte si Meserii "Dimitrie Gusti" Nereju
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Scoala de Arte si Meserii "Dimitrie Gusti" , com. Nereju, Jud. Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrare reabilitare Scoala de Arte si Meserii "Dimitrie Gusti" Com.Nereju, Jud. Vrancea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 653, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare-12.000 lei , prin scrisoare de garantie bancara. Garantia de buna executie-5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.Se vor deconta conform sumelor alocate prin bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G 34/2006
-Certificate constatatoare care dovedesc plata taxelor si impozitelorla bugetul de stat si bugetul local
-Certificat de inregistrare fiscala ORC-copie legalizata sau xerocopie certificata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil pe ultimii 3 ani
-cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
-dovada calitatii de IMM-daca este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani cu evidentierea a cel putin unui contract de lucrari
-Lista cu utilaje, dotari si mijloace pentru executarea lucrarilor
-Informatii privind personalul angajat
-Documente emise de organisme nationale sau internationale, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii. Sunt acceptate si alet dovezi asa cum sunt prevazute in cadrul art. 193 din OUG 34/2006
-informatii privind subcontractantii
-informatii privind asociatii
-model de contract insusit
-declaratie privind faptul ca ofertantul a tinut cont, in elaborarea ofertei , de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
915/23.09.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2008 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.02113104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Scoala de Arte si Meserii "Dimitrie Gusti" Nereju
Adresa postala: com. Nereju, Jud. Vrancea, Localitatea: Nereju, Cod postal: 627225, Romania, Tel.0237/266003, Fax: 0237/266003
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2008 15:12